Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N95 8GB kommer ikke i butikk før desember i år,så da er det bare å vente,vente,vente og vente.......

9438167[/snapback]

 

 

huff, kommer til å bli hardt å vente så lenge, da min 6630 er ødelagt. Har nå en 3510i... jaja funker frem til jeg skal kjøpe n95 8GB ;)

 

Noen som har peil på hva denne ca vil koste ved lansering i desember?

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om antatt leveringsdato for N95 8GB ? Jeg venter og venter.....

9519649[/snapback]

 

 

den er ventet helt i slutten av 2007, så før desember trur jeg ikke at man kan håpe på å få kjøpt denne mobilen. kjenner jeg nokia rett, så vil heller lanseringsdatoen være i begynnelsen av 2008... :ermm:

Lenke til kommentar
Tviler på at Nokia bommer på tiden med denne.

 

Ingen store utfordringer i produksjon, da de har lang erfaring med N95 allerede. Få endringringer, og den har vært i utvikling i lang tid. De første ryktene om denne kom vel i juni eller juli.

 

Regner med desember, men kan selvfølgelig ta feil.

9537753[/snapback]

 

får inderlig håpe det. Hardt og vente... :nei:

Lenke til kommentar
Fikk N95 8Gb (og N81) idag, men dessverre starter den ikke (stopper på 'NOKIA'-logoen under start). Den nye N95 er en meget bra mobil, men for meg personlig er design veldig viktig og jeg synes ikke den er like lekker som den gamle N95. Jeg synes også det er kjekt med linsedeksel (noe den nye ikke har).

9437666[/snapback]

 

Say what?!? Er det ikke linsedeksel? Hva i alle dager har de tenkt på der?? Spare vekt? :innocent: Men det var jo seriøst skikkelig dumt. Var jo veldig enkelt å starte kameraet med....

 

Men.... Lekker var den lell... :p

Lenke til kommentar
Har hele tiden vært klart at de droppet linsedekselet i N95 8GB for å gi plass til litt over 20% sterkere batteri.

9568110[/snapback]

 

Oki, da var det jo for en god sak ;) Men noen som vet hvordan man starter kameraet da? Må man inn i menyene? Eller er det bare å trykke på utløserknappen en gang? Og evt noen som vet om optikken er gjort noen endringer på? :)

Lenke til kommentar
De kommer nok ta i litt på den prisen vil jeg tro, kommer sikkert i overkant av 6000 tror du ikke?

9607649[/snapback]

 

 

jo selv vil jeg tippe en prislapp på rundt 6000kr. Noe alla det n95 kostet da den kom ut. Men er jo lov å håpe at den blir litt billigere ;) Er jo ikke så stor forskjell mellom n95 og n95 8gb versjonen. Ikke noe som skulle tilsi en kjempe prisforskjell ihvertfall...

Lenke til kommentar

Tror når det gjelder N81 unten 8GB er tusen kr billigere enn den med 8GB minne, om jeg ikke husker helt feil. Kan hende det evnt blir sånn denne gangen og kanske noen forbedringer i bygge kvaliteten. Syntes skjermen på den som er nå, kjenns så skjør, om du trykker litt på den er det akkurat som en lcd skjerm. Kommer sånne merker rundt trykket, virker så lett for å gå i stykker(tar jeg feil??)

Lenke til kommentar
Totalt uinteressant egentlig, og sikkert allerede kjent, men ikonene i hovedmenyen på nye N95 kan settes til å animere. Er en ny meny for 'Internet Telephone' i settingsmenyen, aner ikke hva det er for (IP-telefonic, nei?).

9438920[/snapback]

 

Begge deler er vel også tilgjengelig på "gamle" N95.

 

Gorm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ikke verst..! Mulig bare jeg som ikke har fulgt med i svingene, men dette kom brått på. Trodde den var planlagt for desember.

 

Gleder meg, spesielt når nye N-gage plattformen blir tilgjengelig, og Nokia Music Store.

 

Dette var overraskende! :dribble:

Håper noen her med leverandørkontakter kan få sjekket ca pris og ikke minst ankomstdato for butikkhyllene på denne lekkerbiskenen ASAP???!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...