Gå til innhold

Drøss med nye NOKIAer. N95 8GB, N91, 5310, 5610!


Anbefalte innlegg

Men det eneste jeg lurer på nu er om den leveres som gave eller om du får en uhyggeli moms overraskelse? symbianpro?

Det er derfor jeg la inn en kommentar da jeg bestilte og spurte om de kunne skrive $30 på pakken istedenfor $729. Da kommer den under grensa på 200kr. Dette har jeg gjort mange ganger før fra andre utenlandske nettbutikker og det har fungert hver eneste gang. Butikkene er stort sett sammarbeidsvillige :)

 

Har ikke bestilt fra importgsm før, så man kan selfølgelig aldri være sikker på om de også vil gjøre det. Skal poste her når jeg vet mer.

 

Drizt, Det stemmer ikke. Laderen som fulgte med N80en min har jeg brukt til å lade både N95, N70, N73 og mange andre. Den første telefonen som brukte den "nye" ladertypen var vel 6101 tror jeg. Alle Nokia telefoner etter denne bruker den tynne typen.

Det er veldig fint at du gir så mye info,takk skal du ha.

Etter du har fått tlfonen hva må du gjøre med den?

Norsk firmware? Noe mere? Sånn at han blir "norsk" :)

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er veldig fint at du gir så mye info,takk skal du ha. Som jeg skjønte er det bare å legge in norsk firmawre så blir det det samme bare at du får den billigere.

Har jeg forstått det riktig? Er det noe an triks man må gjøre?

Jepp. Det finnes kun 1 hardwareversjon av telefonen. Det er bare software som vil være forskjellig på den norske.

 

Men vi må nok vente på første FW update før vi kan legge inn norsk språk.

Lenke til kommentar
Det er veldig fint at du gir så mye info,takk skal du ha. Som jeg skjønte er det bare å legge in norsk firmawre så blir det det samme bare at du får den billigere.

Har jeg forstått det riktig? Er det noe an triks man må gjøre?

Jepp. Det finnes kun 1 hardwareversjon av telefonen. Det er bare software som vil være forskjellig på den norske.

 

Men vi må nok vente på første FW update før vi kan legge inn norsk språk.

Og det gjør jo ikke noe,så lenge telefonen er i hånda :new_woot:

Lenke til kommentar
Symbian-Pro: Hørt noe nytt om leveransen fra Importgsm, ville de merke pakken din?

Vet ikke, men fikk denne på mail nå nettopp:

 

We got your transfer today, thank you. Your order will ship out today, and you should receive it Monday.

 

--

Warmest Regards,

Eric Griffin, ImportGSM.com Sales Team

Bra :) Bare synd jeg skal på feltøvelse på mandag og blir borte i 3 dager :ermm:

Lenke til kommentar

Vurderer også en N95 8GB fra importgsm, virkelig hyggelige priser. Selv om man går glipp av norsk forbrukerkjøpslov. Venter uansett til en av dere har telefonen i hånda før jeg forhåndsbetaler noe til en side som ikke virker altfor troverdig (kommer masse SQL-feilmeldinger, bl.a.)

 

hvordan er det å oppdatere firmware sjøl da?

Det lurer jeg også på. Må man være noe pro-flink i mobil for å gjøre alt det?

Firmware-oppgradering gjøres enkelt via Nokia Software Update. Skal du ha den over til norsk må produktkoden endres først, noe som også er forholdsvis enkelt. Men selve FW-oppgradering er lekende lett.

Lenke til kommentar
Firmware-oppgradering gjøres enkelt via Nokia Software Update. Skal du ha den over til norsk må produktkoden endres først, noe som også er forholdsvis enkelt. Men selve FW-oppgradering er lekende lett.

Ok men det var jo betryggende, er 4 år siden sist jeg hadde en symbian s60 telefon så ekke helt up to date. Hva må en gjøre for å endre produktkoden da?

 

Telefonen er selvsagt ikke operatørlåst, så det er fullt mulig å stappe inn å bruke et vilkårlig simkort for et norsk abonnement?

Dette stemmer :) trenger ikke å dane nytt abbonnemang å binde deg til noen i flere måneder. Bare å bruke det du har :) kjempekjekt!

Lenke til kommentar

Hmm, mange som ble interesserte nå:) Ser de har senktet prisen med 10 dollar. Ikke allverden, men alt monner. Siden deres er nede nå.

 

Penga har gått ut av kontoen, så n¨er det bare å vente på herligheten, har aldri prøvd N95 så tar jo en viss sjanse, men regner med denne er bedre. Litt bekymret over byggkvaliteten, men denne skal være bedre enn på "vanilla" N95?

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...