Gå til innhold

TES: Våpen vises ikke in-game..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, nå har jeg endelig fått tak i Oblivion, lagt character, monga i Sewers, og kommet ut av Sewers..men! Når jeg kommer ut derfra så vises ikke sverdet, eller bua :ermm: Eller i det hele tatt NOEN våpen, fakler, whatever.

Er det noen som har hatt samme problem? Det er helt sjukt stygt å bare høre svisj og svosj uten å se våpen :hrm:

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

då veit eg ikkje... Kansje en bug?

Du kan prøve å ta en kopi av savegamen og instalere heile dritten på nytt...

Viser våpenet inne i andre huler, hus, og fort?

Viste våpenet inne sewers?

Skrevet

Ja, våpna vises inni hus, fort, huler og i Sewers..kanskje det har noe med at jeg ikke har innstallert noen patch? Har ikke mods heller, så det er ikke noen konflikter..

Skrevet

Hmm..det har funka før nemlig..men skal innstallere patch og se hva som skjer. Kan kanskje nevne at pc'en min er ganske dårlig :p

Skrevet (endret)

har du prøvd å stille alle innstillinger som har med skjermoppløsning og sånt på full? da jeg starta å spille var det mye rart som ble bedre av at jeg stilte det opp... men det var mer sånn åssn det ser ut ;)

Endret av vaffel1
Skrevet
har du prøvd å stille alle innstillinger som har med skjermoppløsning og sånt på full? da jeg starta å spille var det mye rart som ble bedre av at jeg stilte det opp... men det var mer sånn åssn det ser ut ;)

9431529[/snapback]

Hvis jeg gjør det så tenker jeg pc'en blir suicidal, så det funker ikke :p

Men det er egentlig ikke så big deal lengre..takk for alle tips og hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...