Whoopy Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Okei, nå har jeg endelig fått tak i Oblivion, lagt character, monga i Sewers, og kommet ut av Sewers..men! Når jeg kommer ut derfra så vises ikke sverdet, eller bua Eller i det hele tatt NOEN våpen, fakler, whatever. Er det noen som har hatt samme problem? Det er helt sjukt stygt å bare høre svisj og svosj uten å se våpen Tusen takk for svar!
Eplekaka88 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Har du ekte eller fake windows? Mitt klikka når det var fake...
Whoopy Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Har du ekte eller fake windows? Mitt klikka når det var fake... 9377807[/snapback] Har ekte Windows
Eplekaka88 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 då veit eg ikkje... Kansje en bug? Du kan prøve å ta en kopi av savegamen og instalere heile dritten på nytt... Viser våpenet inne i andre huler, hus, og fort? Viste våpenet inne sewers?
Whoopy Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Ja, våpna vises inni hus, fort, huler og i Sewers..kanskje det har noe med at jeg ikke har innstallert noen patch? Har ikke mods heller, så det er ikke noen konflikter..
Eplekaka88 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Eg har ingen pach eller mods men det fungerer heilt fint
Whoopy Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Hmm..det har funka før nemlig..men skal innstallere patch og se hva som skjer. Kan kanskje nevne at pc'en min er ganske dårlig
Arne Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Har du nokon mods som kanskje kan ha innverknad?
Whoopy Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Har du nokon mods som kanskje kan ha innverknad? 9411350[/snapback] Nope..har ingen mods
HanAndreTomaten Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) har du prøvd å stille alle innstillinger som har med skjermoppløsning og sånt på full? da jeg starta å spille var det mye rart som ble bedre av at jeg stilte det opp... men det var mer sånn åssn det ser ut Endret 5. september 2007 av vaffel1
Whoopy Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 har du prøvd å stille alle innstillinger som har med skjermoppløsning og sånt på full? da jeg starta å spille var det mye rart som ble bedre av at jeg stilte det opp... men det var mer sånn åssn det ser ut 9431529[/snapback] Hvis jeg gjør det så tenker jeg pc'en blir suicidal, så det funker ikke Men det er egentlig ikke så big deal lengre..takk for alle tips og hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå