Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syke sex fetisjer, virkelig mulig?


MK2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke stort rarere at enkelte (de fleste) gutter synes at 2 klumper med for det meste fett er utroligt attraktivt det ;)

 

Edit: Hvis du synes det er ekkelt på noen måte så kan du jo tenke på det neste gang du ser en jente med fin rumpe, det er vel kanskje det mest "urene" stedet på kroppen...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Hei, jeg og noen kompiser i dag diskuterte litt småsyke sex fetisjer.

Han ene hadde ganske god greie på dette, og etter en liten tur på urbandictionary fant jeg mange syke fetisjer.

 

Donkey Punch, urbandictionary.com

 

Angry Pirate, urbandictionary.com

 

Angry Dragon,urbandictionary.com

 

Er det virkelig folk som får seg til å gjøre slike ting mot dama si? Jeg mener, slå og skade jenta, bare for å få litt ekstra nytelse?

 

Jeg sitérer;

 

 

The Donkey Punch is when your engaged in anal sex and when your about to ejaculate you punch the poor little lady in the back of the head so her anal cavity tightens making the orgasm all that more better (for you ofcourse).

 

Virkelig? Stakkars jente? :cry:

 

Hva syns dere om dette?

9368824[/snapback]

Dette har vell strengt tatt ikke noe med fetisj å gjøre... Dette er jo bare ting man gjør når man har sex.

Om man derimot tenner på at dama lider, ja da er det fetisj, men disse tingene her har i utgangspunktet ikke noe særlig med fetisj å gjøre.

Lenke til kommentar

Altså, man må skille mellom fetisjer som begge er enig i skal utføres under akten, og slikt som lenkes til her, hvor det stort sett består i at hans voldelige tendenser skal overraske dama i det avgjørende øyeblikket. Å f.eks. slå dama i hodet når du spruter i munnen hennes er langt over streken. Vold som ikke er avtalt på forhånd er forkastelig og fortjener ikke annet enn politianmeldelse.

 

Men når det er sagt, så er det mye koselig man kan gjøre når begge er med på leken. Noen tenner på mer eller mindre voldelige sexleker - både å dominere og bli dominert.

 

Det er viktig å skille på dette, fordi ellers kan man lett komme i skade for å mistenkeliggjøre "normal" S/M og andre utbredte fetisjer - som må få lov til å eksistere uten å bli kalt "syke". Sagt på en annen måte; slike ting som er lenket til i første post er med på å gi eksperimentelle sexleker et dårlig rykte.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...