Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syke sex fetisjer, virkelig mulig?


MK2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og noen kompiser i dag diskuterte litt småsyke sex fetisjer.

Han ene hadde ganske god greie på dette, og etter en liten tur på urbandictionary fant jeg mange syke fetisjer.

 

Donkey Punch, urbandictionary.com

 

Angry Pirate, urbandictionary.com

 

Angry Dragon,urbandictionary.com

 

Er det virkelig folk som får seg til å gjøre slike ting mot dama si? Jeg mener, slå og skade jenta, bare for å få litt ekstra nytelse?

 

Jeg sitérer;

 

 

The Donkey Punch is when your engaged in anal sex and when your about to ejaculate you punch the poor little lady in the back of the head so her anal cavity tightens making the orgasm all that more better (for you ofcourse).

 

Virkelig? Stakkars jente? :cry:

 

Hva syns dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes: HAEHAHAEHAEHAE.

 

Tror kanskje du bør lære deg forskjellen mellom fantasi og virkelighet...

9368830[/snapback]

 

Vel, det er jo faktisk folk som driver med dette. Så om du tror dette er ren fantasi, så tar du en smule feil.

Lenke til kommentar

Huff, strawberry shortcake kjente jeg faktisk til fra før av :S jeg tror dette er mest "morsomme" påfunn man forteller om på fest (eller putter i urban dictionary), ikke noe folk driver med. La oss se seriøst på det; hvor stor sjans er det for at du regelmessig knekker nesa på dama di under sex og slipper unna med det?

 

Jeg foretrekker å leve i uvitenhet om dette...!

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det finnes folk som ikke bare tenner på tanken med det, men som faktisk gjør det og. At det er litt småsykt i våre øyne, som ikke driver med det, det er jo ganske lett å forstå, men de har jo ikke akkurat så veldig mye kontroll på hva de tenner på.

Lenke til kommentar

Jeg mener at så lenge begge (evt. alle) parter er enige om hva som (ikke) skal skje, så er det bare å kjøre på! Man er ikke syk før man virkelig begynner å tvinge folk til ting.

 

Tar et nokså harmløst eksempel.. Pisking - en del synes det er litt rart, at man er syk som liker å påføre andre smerte. Hvordan tror dere egentlig dette med pisking foregår? Tror dere "piskeren" drar frem pisken diskrét fra nattbordsskuffen når lyset er av og begynner å gyve løs?

Nei! Alle som er med på sexen vet jo allerede at det er en pisk, og at den kan bli brukt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...