Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 http://drom.guildlaunch.com/forums/index.p...0&gid=23008 Der er signups... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Noe skal jo dere ha igjen og. BUTTSECKS? Exalted med SSO i dag faktisk, nå er det bare å vente på at jeg kan kjøpe tittel. Tittel? : o Hvilken tittel? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Når du blir exalted med SSO kan du få et quest å donere 1000g, og dermed få tittelen <navn på character> Of the Shattered Sun. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Når du blir exalted med SSO kan du få et quest å donere 1000g, og dermed få tittelen <navn på character> Of the Shattered Sun. Hva skjer med titler? Er det sååå morro? WoW of the Rings Online? "Kill 2506473 Pigs and get <Pigslayer>- title" Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Når du blir exalted med SSO kan du få et quest å donere 1000g, og dermed få tittelen <navn på character> Of the Shattered Sun. Hva skjer med titler? Er det sååå morro? WoW of the Rings Online? "Kill 2506473 Pigs and get <Pigslayer>- title" Haha, det hadde jeg seriøst gjort! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Haha, det hadde jeg seriøst gjort! Hehe. OK, da. Det var et dårlig eksempel Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Haha, det hadde jeg seriøst gjort! Hehe. OK, da. Det var et dårlig eksempel Egentlig ikke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Gah. Hadde det ikke vært for at jeg har en tilbakestående internett-linje hadde jeg nok vært tilbake i dag, regner ikke med å være tilbake på en god stund uten at det skjer et mirakel, noe som vel ikke gjør noe mtp. at tentamen og eksamen går av stablen snart. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)' edit: om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda Endret 19. april 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)' edit: om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda Igår var det nå 13-14 stykk pålogga til langt på natt. Men jeg flytta jo over til Sylvanas igår ettermiddag, så jeg er ikke akkurat den som skal svare for guildet Orc Shaman > Tauren Shaman, forresten. Female orc, sådan! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Drøm lever, hadde kararun i går, oneshot på det meste netherspite på to, samt prince og netherbane tas på søndag Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Drøm lever, hadde kararun i går, oneshot på det meste netherspite på to, samt prince og netherbane tas på søndag Nightbane, faen at du ikke lærer ... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Netherbane ;D Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)' edit: om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda Igår var det nå 13-14 stykk pålogga til langt på natt. Men jeg flytta jo over til Sylvanas igår ettermiddag, så jeg er ikke akkurat den som skal svare for guildet Orc Shaman > Tauren Shaman, forresten. Female orc, sådan! warstomp + mer hp > stun resist Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 For å svare på spørsmålet ditt. Drøm lever fortsatt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Drøm lever, hadde kararun i går, oneshot på det meste netherspite på to, samt prince og netherbane tas på søndag Nightbane, faen at du ikke lærer ... Gah, sa jeg feil igjen -.- Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 warstomp + mer hp > stun resist Lag > Warstomp , 5% HP = ubetydelig! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 En mage og en pala fra Drøm som vil booste meg i instancer (på Athene-måten) så jeg kan spille med dere? (A) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Vi har både mage og pala, blir faktisk boosta av mage as we speak... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Nå har jeg sendt over roguen min også. Hurra for farmbot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå