Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du blir exalted med SSO kan du få et quest å donere 1000g, og dermed få tittelen <navn på character> Of the Shattered Sun.

 

Hva skjer med titler? Er det sååå morro?

WoW of the Rings Online? "Kill 2506473 Pigs and get <Pigslayer>- title"

 

Haha, det hadde jeg seriøst gjort!

Lenke til kommentar

Gah. Hadde det ikke vært for at jeg har en tilbakestående internett-linje hadde jeg nok vært tilbake i dag, regner ikke med å være tilbake på en god stund uten at det skjer et mirakel, noe som vel ikke gjør noe mtp. at tentamen og eksamen går av stablen snart.

Lenke til kommentar

lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)'

 

 

 

 

edit:

 

om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)'

 

 

 

 

edit:

 

om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda

 

Igår var det nå 13-14 stykk pålogga til langt på natt. Men jeg flytta jo over til Sylvanas igår ettermiddag, så jeg er ikke akkurat den som skal svare for guildet :p

 

Orc Shaman > Tauren Shaman, forresten. Female orc, sådan!

Lenke til kommentar
lever Drøm enda? er folk active i guilden liksom, for jeg begynner å bli DRITT lei alliance nemmelig, og vurderer å lage meg en tauren shaman (selv om jeg har en fra før men ;P , hord ftw)'

 

 

 

 

edit:

 

om dere venetuelt går kara osv hvis dere er 70 enda

 

Igår var det nå 13-14 stykk pålogga til langt på natt. Men jeg flytta jo over til Sylvanas igår ettermiddag, så jeg er ikke akkurat den som skal svare for guildet :p

 

Orc Shaman > Tauren Shaman, forresten. Female orc, sådan!

 

 

warstomp + mer hp > stun resist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...