Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Som en del sikkert har fått med seg er vi en liten gruppe her på forumet som rerollet til Sylvanas Horde og er i guilden Drøm. I de mest energiske tider av sommeren fikk vi ideen om å sette opp et lite levleprosjekt som baserer seg på å kun kjøre instances i en ferdigoppsatt gruppe til så langt vi måtte ønske, kanskje helt til 70. Dessverre er det en del som har trukket seg, og vi sitter nå 3 igjen til å fullføre dette.

 

Derfor spør vi her om det er noen som kunne tenke seg å være med på dette prosjektet. Vi kommer til å spille med PvE-orienterte speccs, geare opp i instancene og enchante alt utstyr med saker fra instancene (Kuldesjokk har allerede skillet opp enchanting et stykke), samt at vi samler alt gull i en fellesbank som vi bruker til å handle diverse saker vi trenger som vi ikke får tak på ellers. Eventuelle BoE-items også.

 

Prd # 2

 

Macord - Warrior - Mimikry - 9

tofagerl - paladin - shruggie - 18

Fagerhaug - mage

Imastard - Rogue - 20 (bank også)

Stealth_orb - resto shaman - amarian - 18

 

 

Torsdag 18-22

 

Prd # 3

 

Daruu - mage - daruu

Oxygen07 - warrior - Ære - 16

Saimon – Shaman - våt

Ocularis – warlock

 

 

Onsdag 19-22

 

Prd # 4

 

Silvztoon - warlock - theoiridin - 14

Seian - priest - iskald - 14 (shadow, can respecce)

Psykorage - warrior - rogaina - 14

Action01 - priest - Mmkek - 14 (bank også)

Kjelliguten - warrior - saigt - 10

 

Leader i rødt og bank i grønt

 

 

Edit:

 

Lycantrophe har kun ansvar for PRD #1. Resten kan henvendes til Kuldesjokk

 

Gruppene 2-5 er enda ikke klare, Kuldesjokk driver og setter de opp nå. Send PM til han med ønsker/spørsmål

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit av Kuldesjokk:

 

Alle må levle til 14.

 

Og her kommer litt info,

Gruppe 2 - 5 har ikke en bestemt startdato enda, gruppene deres får dere vite i kveld eller i morgen, spørsmål tas til meg, classen deres står på side 5, de som det ikke står class bak skal sende pm til meg, gjelder også de som ikke har sendt meg en tid.

 

Generelt om greiene:

- Du vil få tildelt spec (holy, shadow etc...) dette fordi vi nesten bare må bestemme hvem som skal heale og slikt.

- Senest i morgen vil dere få vite hvilken gruppe dere er i, da kommer også dato dere skal begynne, tid og dag. (alle må levle til 14 innen denne dagen)

- Hvis det ikke skulle passe i gruppen jeg har satt sammen så sender du en Pm til meg så jeg kan gjøre endringer...

Characteren skal kun levles med gruppen i instances, kan seff være på characteren, men ikke skaffe exp (bare pvp og idling med andre ord)

 

Håper det skal dekke de fleste spørsmål, send meg Pm hvis det er noe mer

 

Slutt på Kuldesjokk-edit

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Nja, PRD er fullt. Dersom det er interesse for en PRD #2 får noen andre styre med det, såfremt interessen er til stede. :)

 

Ok, pga en noe uheldig fordeling av informasjon har vi nå en nr. 6. Derfor har jeg lyst til å få igang en PRD #2. En warlock er allerede inne. Noen flere? :)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Nja, PRD er fullt. Dersom det er interesse for en PRD #2 får noen andre styre med det, såfremt interessen er til stede. :)

 

Ok, pga en noe uheldig fordeling av informasjon har vi nå en nr. 6. Derfor har jeg lyst til å få igang en PRD #2. En warlock er allerede inne. Noen flere? :)

9357586[/snapback]

 

Jeg er med, kan være vilken som helst klasse egentlig =P

Lenke til kommentar

Da fortsetter jeg organisering av Drøm gruppe 2 her. Posten blir updata etterhvert som vi får medlemmer og slikt, første liste kommer i løpet av søndagen...

 

Edit: Oops, han hadde visst begynt :p

 

Edit2: tar listen jeg også

 

PRD #2

 

TaigaH - Warlock

saimon - Shaman

Okstad - Random class

Mrrexor - Priest

Kuldesjokk - Random class

 

Kan vel alltids fjerne meg eller Mrrexor hvis flere vil være med, vi er jo allerede i PRD 1 :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...