Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, får vel svare da.

 

Hvorfor kommentere?

Fordi jeg blir lei meg hver gang jeg ser noen ikke gidde enchante gearet sitt (være det off spec eller alt, no difference) og når jeg ser rogues med 200ish hit gemme dumt (bedre enn attack power dog, som 'de' vanligvis løper rundt med).

Men det er vel bare jeg som er litt sær på sånne ting.

 

Og du tipper feil, han "eier" meg hverken på gear eller skill :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

3 mot 1 er feigt. Personer som ikke enchanter og gemer (rare/epics gems, såklart) gearet sitt, er fattigluser. Jeg ser forresten ingen gems i beltet ditt takZa, ser også kun en møkkaenchant på shoulders.

 

Først sier dere "Hold kjeft, jeg eier deg lett. Både gearmessig og når det kommer til skills". Der etter ser du: Oi, shit! Han har mye bedre gear enn meg!" og begynner å slenge dritt om at han er en nolifer som ikke gjør annet enn å spille.

 

TaigaH tar slår dere når det kommer til følgende:

- Å ha bra gear

- Å skrive mest voksent (Ikke ha ".........." etter hvert ord ol)

- Å oppføre seg mest voksent (Med innleggene sine.

 

Over og ut.

Lenke til kommentar

Les?

 

OFFSPECC! Jeg er prot og er kanskje arms en gang i halvåret for å gjøre 1-2 Alterac Valleys for fun.. Jeg har fullt enchanta, med beste sockets i prot gearet mitt.. (SÅKLART)

 

takk..

 

(Skjekk armory nå)

 

(Og igjen, belte er nytt og jeg venter på en jewelcrafter til å komme online så jeg kan få socketen min)

Endret av takZa
Lenke til kommentar

Du mener jeg ikke har defense cap altså?

 

Straks exalted med aldor, da får jeg 4-5 mer defense skill generelt, og atm er jeg EN unna.. sjansen for å bli critta er så liten at den like gjerne kan være der.

 

Hvorfor skal jeg kjøpe gem på ah, når jeg ikke kommer til å tanke noe før JC kommer på, og jeg har en epic gem han skal fikse?

 

Er det noe mer dere vil klage på så kan dere ta det på PM til meg :love:

Endret av takZa
Lenke til kommentar

Haahaha! Make my day! Det jeg skrev var til dere to (3 var en skriveleif): -stiaN og takZa. "Er en fattiglus" hadde han hatt penger, så kunne han bare kjøpt fra AH =]

 

Hva mener du med shoulderenchanten? Jeg sier at han har en møkkaenchant. Jeg sier ikke at han har 1 møkkaenchant. Jeg sier at han har en møkkaenchant.

En møkkaenchant, et møkkahus, ei møkkajente. Så jeg skjønner ikke helt hva jeg skal lære av Norsk =]

 

Kanskje ikke du har bedt noen om å holde kjeft, men jeg tror da at jeg så et bilde på forige side her der det stod "SHUT THE FUCK UP". Bare jeg som husker det? ;o

 

Som sagt, jeg rettet ikke det jeg skrev kun til deg. Jeg rettet det til dere begge.

 

Grunnen til at dere er barnslige er fordi du sier imot deg selv i annenhvert innlegg. Du bygger på fakta som ikke er sann ol.

Lenke til kommentar

Eksempel?

 

Les hva jeg sa da!

 

JEG HAR en EPIC uncutted gem som jeg venter på en JC for å fikse, ok takk

 

Mye av det dere har skrevet har jeg bekreftet det motsatte av tidligre!

 

Men som jeg sa:

Er det noe mer dere vil klage på så kan dere ta det på PM til meg :love:

Endret av takZa
Lenke til kommentar
"Er en fattiglus" hadde han hatt penger, så kunne han bare kjøpt fra AH =]

 

Men når det er standard at aktive raidere får gems av guild bank men at det ikke har skjedd enda, hvorfor kjøpe fra AH da, det er ikke noe hastverk ;)

 

Hva mener du med shoulderenchanten? Jeg sier at han har en møkkaenchant. Jeg sier ikke at han har 1 møkkaenchant. Jeg sier at han har en møkkaenchant.

En møkkaenchant, et møkkahus, ei møkkajente. Så jeg skjønner ikke helt hva jeg skal lære av Norsk =]

 

Feilen du gjør er at du skriver kun foran en som gir hvert fall meg et intrykk av at du mener at det er mulig å få flere enn en enchant på samme gang ;)

 

 

Grunnen til at dere er barnslige er fordi du sier imot deg selv i annenhvert innlegg. Du bygger på fakta som ikke er sann ol.

 

Når har jeg sagt imot meg selv? Jeg har ment det samme gjennom hele diskusjonen og derfor har jeg ikke motsagt meg selv ;)

Vær så snill å forklar meg når jeg har bygget et av mine argumenter på "fakta som ikke er sann"

 

Du er klar over at hvis det ikke er sant er det ikke fakta? :p

Igjen, you phail!

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar

Jeg var i et raid fra 7 til halv 9, kjedlig trash/vente på afk folk = forum browsing.

 

Men jeg skal huske å si fra hver gang jeg poster noe om hva jeg gjør mens jeg sjekker forumet så folk slipper å tro at jeg bare er her for å gjøre kvalm og at jeg ikke har noe annet å gjøre enn nettopp det!

 

Kan jo ikke ha helt fremmede mennesker på et forum tro at jeg ikke har noe spesielt til liv!

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...