Gå til innhold

Ahhh di troende hadde visst rett alikevell


Anbefalte innlegg

en annen ting...

hvilket forhold har du til frikirken?

Hva jobber du med? (eller har jobbet med)

 

Har sittet på nettet, for jeg er uføretrygdet

 

ok, men hvilket forhold har du til frikirken?

hva var ditt tidligere yrke?

Hvorfor er du uføretrygdet?

(siden du er under 26 år skal det MYE til å bli uføretrygdet)

 

Har ikke fått det enda.. da hadde jeg i allefall hatt LITT og rutte med da!

 

Jeg ble mobbet på skolen.. trakasert av lærere (fordi jeg hadde et forvrengt verdensbilde da jeg var 8år..) Jeg har hatt store psykiske problemer for det gikk også en psykopat i klassa mi... (ba vær eneste dag om at Gud kunne hjelpe meg! det gjorde han aldrig.. jeg var mobbeoffer) jeg har forsøkt ta livet mitt 5 ganger, uten og klare det... Jeg ble feilmedisinert med amfetamin (for ADHD) og fikk meget store tunge depresjoner.. og da trengte jeg også hjelp, og fikk enda større problemer. (jeg burde vert død)..... Jeg har slitt med og forstå bibelen, fordi jeg følte at Helvete ikke kunne være værre enn det jeg var i da......)

 

Har ikke i mot noen som helst menneske på denne kloden!

JEG VIL HA RETFERDIGHET HER!

 

 

ok, du mener kunnskapsrike og rike på deres oppbyggde formue går jeg ut i fra...

Paven har helligdommen... Så når folk sier at Den Hellige Ånd er kommet over dem, altså sannhetens ånd.. Da er vi STYRTRIKE!

 

De har gudebilder og alt som GT sier man ikke skal ha.... desuten er han antikrist fordi han lærer bort at Jesus er en overnatur............

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som ikke forstår et ord av hva du sier?

 

Dessuten prater du som om kristendommen er fakta. Bevis det.

9354103[/snapback]

 

Du kefas... Kristendom og kristendom...

 

 

LES HVA SOM STÅR HER! De andre som var her di leser bibelen!

 

Gidder ikke bevise det.. men snart har jeg bevist at du tok feil og jeg rett! Og at du snart fårhåpentligvis (be til Gud) får litt jævelskap fra Herren!

 

Vik fra meg satan! TOSK!

 

Vi driver og starter et parti :)

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

Vi driver og starter et parti :)

Gå på nettby og snakk med Airhawk

Verdens herskere, hersker videre på makt tatt med makt og drap for flere tusen år siden - og folket er like mye slaver da som nå, og lider verden over under kyniske og korrupte maktpsykotiske regimer - og "bare" i Afrika, dør det millioner av uskyldige barn hvert år av sult, bare fordi de er født noen tusen km feil vei...enda det faktisk finnes nok mat i verden til å mette alle, om vi bare hadde fordelt ressursene rettferdig og benyttet oss av dem dem på en mer konstruktiv og hensiktsmessig måte.

 

Vi er alle uskyldige ofre for flere tusen år med vranglære og massekontroll, så mange har faktisk merkelig nok endt opp med å akseptere at det er slik...fordi det alltid har vært slik. Men slik er det ikke!

 

Alt kan forandres hvis det er nok vilje! Alle kan velge om de vil bidra til konstruktiv eller destruktiv fremtidsutvikling! Alle kan velge om de vil akseptere lederskapets grusomheter og undertrykkelse eller ikke!

 

De såkalte lederene har delt opp slavene sine i grupper slik at vi ikke kan samarbeide om å felle dem, men om hele folket hadde samlet seg politisk om at det viktigste var å opprette fred og rettferdighet for hele menneskeheten - er det ingen maktgale ledere som kunne ha forhindret folket fra å kunne leve side om side, som venner....eller slekninger som vi alle egentlig er i følge alle beviser og indisier. Det er vanskelig å forsøke å bortforklare familielikhetene vi har med denne lille krabaten iallfall ;)

Lenke til kommentar
ok, men hvilket forhold har du til frikirken?

hva var ditt tidligere yrke?

Hvorfor er du uføretrygdet?

(siden du er under 26 år skal det MYE til å bli uføretrygdet)

 

Har ikke fått det enda.. da hadde jeg i allefall hatt LITT og rutte med da!

 

Jeg ble mobbet på skolen.. trakasert av lærere (fordi jeg hadde et forvrengt verdensbilde da jeg var 8år..) Jeg har hatt store psykiske problemer for det gikk også en psykopat i klassa mi... (ba vær eneste dag om at Gud kunne hjelpe meg! det gjorde han aldrig.. jeg var mobbeoffer) jeg har forsøkt ta livet mitt 5 ganger, uten og klare det... Jeg ble feilmedisinert med amfetamin (for ADHD) og fikk meget store tunge depresjoner.. og da trengte jeg også hjelp, og fikk enda større problemer. (jeg burde vert død)..... Jeg har slitt med og forstå bibelen, fordi jeg følte at Helvete ikke kunne være værre enn det jeg var i da......)

 

Har ikke i mot noen som helst menneske på denne kloden!

JEG VIL HA RETFERDIGHET HER!

 

 

ok, men hvilket forhold har du til frikirken?

hva var ditt tidligere yrke?

 

du ønsker tydligvis ikke å kommentere dette...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...