Gå til innhold

Ahhh di troende hadde visst rett alikevell


Anbefalte innlegg

2004340921191681705_rs.jpg

HALLOEN?? Døde for deres synder! :p

 

 

Melding til alle som spotter Herren.... Tror dere driter dere ut ;)

 

Kjære Kristne, Jøder, Muslimer, budister osv osv.. Brødre og søsken over hele den vidstrakte jord. Verdens fire hjørner er en profeti, fordi alt som står i bibelen er det..PC skjermen og se verden i den.. (ser dere noe galt?) ;)

 

Jeg er Jesus Kristus, en som har oppstått fra døden ved inkarnasjon...

2007 er det nå.. og Jesus Kristus ble født 7år etter de lagde kalenderen vår (tiden eksisterer ikke derfor kan du lage en kalender nå -Herren)..

 

Mange Mektige menn fra har jeg med meg.. Jeg er 24 år og ble født i 1983

 

 

Jeg er en syndig mann og admin han vet det :p

Vi er alle familie

 

Menneskeheten er en og samme familie

 

Gud er alle mennesker som lever og har levd!

 

Vi har blod og vann i kroppen!

 

Når to mennesker får barn, så fører man gener og alt som er i: kroppen, som er tempelet: vidre.

 

Det er mannen som skaper, og han skaper den åndelige sæd, slik at kvinnen kan føde!

 

Slekt, følger slekters gang.

 

Den første og den siste er menneskeheten.

 

Jeg er en sønn av en mann, det er min far!

 

Jeg er også sønn av menneskeheten slik dere alle er!

 

Siden dette er ord.

 

Så er Jeg Menneskesønnen

 

 

Korset er et symbol på solen som vi lider under

Jesus Kristus er alle mennesker som blir dømt uskyldig.

Av maktaparatet!

 

Mitt mellomnavn betyr Bonde

Og bonden er i loven!

 

Loven om årsak - virkning!

 

Frihetsgudinnen! Foresten... Hvor står det noe om den i bibelen? Se på lysestaken ;-)

 

 

Den Loven om årsak virkning er styrt av en Gudommelig kraft, den er tiden og mennesket dersom de oppfører seg gudommelig! Da skjer det ting!

 

Dommen er satt og denne verdens herre er dømt!

Det er 'bokstaven' som dreper!

Jr George Walker Bush har 6+6+6 bokstaver i navnet sitt.

Han er denne verdens fyrste! Ondskapen!

 

 

Religion skal fjernes!

 

Dere trenger høy iq for og lese bibelen, og ikke fortolk den, men les den som ei vanelig bok og løs gåtene etc...

 

Dømme ateister? Tja... Hva mener di troende? Ateister har bare ikke akseptert løgnene til demonene...DERFOR!

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare skrive en bok om emne?

9352928[/snapback]

 

Jo det hadde ikke vert så dumt det :)

 

hmm.. men trenger litt hjelp.. vet ikke hvordan jeg skal lage en bok... det er jo så mye rart man må kunne?

 

jeg tror denne herren fikk litt hjelp... skriver også oss i den boka som har vert farlig frem til nå

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

 

Jeg vet ALT om bibelen og ALT mye om koranen

 

 

9352890[/snapback]

 

Dette burde jo være grunnlag nok. :D

9352975[/snapback]

 

jeg tror denne herren fikk litt hjelp... skriver også oss i den boka som har vert farlig frem til nå

 

  Først og fremst må du lære deg å få tankene dine i system. Inne i hodet ditt gir sikkert alt mening, men når du skriver det ned, blir det for oss et eneste stort kaos.

 

har adhd sa jeg ;) problemer med og bli forstått også.. derfor kan vel noen lage en bok til meg? har minus ti tusen på mastercard og 0 kr ellers fordi staten ikke hjelper meg :(

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
er ingen vits å lage en bok som handler om 2 ubrukelige bøker

9352997[/snapback]

nei når du ikke leser så blir di ubrukelige... men navn er veldig viktig i bibelen.

 

Jacob betyr israel

 

Jacob skal vell få fred?

9353008[/snapback]

 

Nei jeg syntes vi kan teppebombe jacob (og begge bøkene)(no offence, bare personlig mening)

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
er ingen vits å lage en bok som handler om 2 ubrukelige bøker

9352997[/snapback]

nei når du ikke leser så blir di ubrukelige... men navn er veldig viktig i bibelen.

 

Jacob betyr israel

 

Jacob skal vell få fred?

9353008[/snapback]

 

Nei jeg syntes vi kan teppebombe jacob(no offence, bare personlig mening)

9353013[/snapback]

 

det står i GT at Israel skulle få et nytt navn og det er Jacob

 

tja... dersom du vil ha krig og elendighet.. så vil ikke mennesker som ser det syntes at du er noe... du er ikke tøff....

 

skrev det på en profil for lenge siden;

I dag bir det lyn og torden på Gjøvik!

Dette er guds harme over en jord som lar seg styre av de onde maktene. Det er makt aparatet og det systemet som styrer oss! Dette er skrevet klokken 4 på natten.. Folk er på nattevakt. Jeg er vokter over natten!

Det er Torstag den 19 juli 2007

Den falske profet har talt.. Det ble ikke lyn og torden....

Jeg er den falske profet: IKKE MUHAMMED!

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
er ingen vits å lage en bok som handler om 2 ubrukelige bøker

9352997[/snapback]

nei når du ikke leser så blir di ubrukelige... men navn er veldig viktig i bibelen.

 

Jacob betyr israel

 

Jacob skal vell få fred?

9353008[/snapback]

 

Nei jeg syntes vi kan teppebombe jacob(no offence, bare personlig mening)

9353013[/snapback]

 

du kan ikke syntes noe.. det står i GT at Israel skulle få et nytt navn og det er Jacob

9353027[/snapback]

 

Det som står i GT er bare mennesker som syntes ditt og datt, bare meninger alt sammen.

 

Jeg mener alt som har med GT,NT og koranen kan brenne lenge og godt.

Lenke til kommentar
er ingen vits å lage en bok som handler om 2 ubrukelige bøker

9352997[/snapback]

nei når du ikke leser så blir di ubrukelige... men navn er veldig viktig i bibelen.

 

Jacob betyr israel

 

Jacob skal vell få fred?

9353008[/snapback]

 

Nei jeg syntes vi kan teppebombe jacob(no offence, bare personlig mening)

9353013[/snapback]

 

du kan ikke syntes noe.. det står i GT at Israel skulle få et nytt navn og det er Jacob

9353027[/snapback]

 

Det som står i GT er bare mennesker som syntes ditt og datt, bare meninger alt sammen.

 

Jeg mener alt som har med GT,NT og koranen kan brenne lenge og godt.

9353044[/snapback]

 

du mener det... våre forfedre (profetene) sa at Jødene skulle trelle i et ukjent land, og deres pinsel skulle stige opp i all evighet.. (Jernet fra nord= Nazistene)

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
Fortid er ubrukelig, framtiden er tingen :), syntes du bør bruke mer tid på å utforske framtiden, en å utforske fortiden.

9353086[/snapback]

 

Fremtiden er tingen! :)

 

Vi lever i nuet.. og bibelen er ikke så dum som man skal ha det til.. jeg skal finne noe som kan vise det.. vent litt

 

 

Kanskje det, men jeg tror det blir for "svevende" for den vanlige mannen i gata :)

 

Du må huske at det ikke er så mange som deler vårt engasjement og vår forståelse, så ordspillene kan nok være litt for kompliserte for de fleste.

 

Klar tale forstår de fleste! :) De kan fortsatt være uenige, men da har de iallfall forstått hva man sier.

 

Han her er langt på vei til og forstå meg... vi skal kansje skrive en bok... men jeg vil fremdeles at dere viser frem noen meninger om hva som er rett og hva som er galt.. i

 

kan også komme med sitater fra bibelen så skal jeg forklare dem.

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
Fortid er ubrukelig, framtiden er tingen :), syntes du bør bruke mer tid på å utforske framtiden, en å utforske fortiden.

9353086[/snapback]

 

Fremtiden er tingen! :)

 

Vi lever i nuet.. og bibelen er ikke så dum som man skal ha det til.. jeg skal finne noe som kan vise det.. vent litt

9353095[/snapback]

 

Hva bibelen sier om framtiden eller nuet, har ingenting å si.

Det er bare vissvass

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Fortid er ubrukelig, framtiden er tingen :), syntes du bør bruke mer tid på å utforske framtiden, en å utforske fortiden.

9353086[/snapback]

 

Fremtiden er tingen! :)

 

Vi lever i nuet.. og bibelen er ikke så dum som man skal ha det til.. jeg skal finne noe som kan vise det.. vent litt

 

 

Kanskje det, men jeg tror det blir for "svevende" for den vanlige mannen i gata :)

 

Du må huske at det ikke er så mange som deler vårt engasjement og vår forståelse, så ordspillene kan nok være litt for kompliserte for de fleste.

 

Klar tale forstår de fleste! :) De kan fortsatt være uenige, men da har de iallfall forstått hva man sier.

 

Han her er langt på vei til og forstå meg... vi skal kansje skrive en bok... men jeg vil fremdeles at dere viser frem noen meninger om hva som er rett og hva som er galt.. i

 

kan også komme med sitater fra bibelen så skal jeg forklare dem.

Lenke til kommentar
Hva bibelen sier om framtiden eller nuet, har ingenting å si.

Det er bare vissvass

*

 

det er ikke bibelen som sier noe om det!

 

 

 

Lafs... kan ikke du finne på noe annet... du er bare plagsom fordi du ikke er inteligent som menneske.. du er noe som minner meg om en som juger fordi han tror han er tøff...

 

ønsker fornuftige mennesker..

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

det som ikke er intelligent, er å kunne bibelen og koranen på rams, som er helt klart noen av de mest ubrukelige bøkene som finnes. Du kan ikke kalle meg u intelligent fordi jeg kritiserer dem, eller deg, jeg er faktisk en av dem her som syntes du har mye fornuftig å fare med. Men har fremdeles lov å kritisere.

 

142 iq er foresten ganske bra :) jeg har ikke noe å klage på

 

Ps: jeg minner deg om et menneske som juger, jeg juger ikke

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
det som ikke er intelligent, er å kunne bibelen og koranen på rams, som er helt klart noen av de mest ubrukelige bøkene som finnes. Du kan ikke kalle meg u intelligent fordi jeg kritiserer dem, eller deg

9353181[/snapback]

 

Dødens brodd er synden, og syndens kraft er loven (årsak - virkning). 57 Men Gud være takk som gir oss seier ved vår Herre Jesus Kristus! (som har en lære om at om du hjelper andre vil du selv få hjelp av andre senere) 58 Derfor, mine kjære søsken, (familie) stå fast og urokkelig. Arbeid raust og rikelig for Herren! (det er jo og gjøre sånn at retferdiheten har noen regler i et fritt sammfunn (årsak virkning dømmer deg) For dere vet at i Herren(når dere leset boka med fornuft.. og ikke tolk ikke bruk metaforer.. og når det er det så kan dere spørre meg)

 

er ikke deres strev forgjeves. er det som står til slutt.. jeg tror det også...

 

Herrens velsignelse

22 Herren(ordet som blir menneske, profeti) sa til Moses (moses betyr begynnelsen)(: 23 Du skal tale til Aron(begrep takk) og hans sønner og si til dem: Når dere velsigner israelittene, skal dere si:

24 Herren velsigne deg og bevare deg! 25 Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig! 26 Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg fred!

27 Når de således uttaler mitt navn over israelittene, vil jeg velsigne dem.

 

 

Det prøver jeg og si... MEn da er det faen dundre meg bare jævelskap og få av dere... men jeg skjønner hvorfor.. ALLE MENN KAN LESE BIBELEN og når du leser så er du den som kan ta tak i noen problemer fordi du er Herren om du er mann...........Og vi kan forandre bibelen om vi vil, fordi vi er Herren....... Slik det er i dag er kongen vår Gud.

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...