Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

 

Men det verste som har skjedd noen sinne var når vi hadde fått en ny elev i klassen. Han kom fra en Lestadianerfamilie og ble da selvsagt ansett som sinnsyk. Husker han kysset en kompis av meg på foten fordi han ville ha han som venn, det endte med at han fikk et spark i trynet. Anywayz.

Vi puttet denne stakkars forskremte lille gutten inn i en melketralle (bilde) før vi sendte han ned trapper og herjet med han rundt i gangene på skolen. Men hold dere fast, mer var i vente. Til slutt så bestemte vi oss for at vi skulle sette han inn på jentedoen, som alle vet er dette selvsagt mye verre enn å bli kastet ned trapper og slått inn i vegger. Vi satte kurs mot jentedoen og puttet han inn døra, men akkurat når vi skulle smelle igjen døra foran han så klarte han på uforklarlig vis å få en fot ut av tralla og fikk leggen klemret mellom dørkarmen og døra slik at den knakk rett av.

 

 

Å akkurat det der var en av dine "kuleste" anmerkninger ?

Får å si det sånn, så fortjente du mer en bare en anmerkning for akkurat det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg synes ikke de er så morsomme, men er morsomt å snakke om det :)

 

Den ene lyder som følger;

"Reiste seg i timen og skrek at han måtte drite. Hva er galt med gutten?"

 

og den andre som jeg ikke er spesielt stolt over, men har fått mange morsomme kommentarer på det;

 

"Ble sendt hjem pga soving inkl. snorking midt i timen"

 

x)

Lenke til kommentar

 

Hmm, jeg synes ikke de er så morsomme, men er morsomt å snakke om det :)

 

Den ene lyder som følger;

"Reiste seg i timen og skrek at han måtte drite. Hva er galt med gutten?"

 

og den andre som jeg ikke er spesielt stolt over, men har fått mange morsomme kommentarer på det;

 

"Ble sendt hjem pga soving inkl. snorking midt i timen"

 

x)

 

 

Du oxo??! =O

 

Jeg blei ikke sendt hjemmat igjen da, men fikk anmerkning og at jeg hadde bråka i timen fordi jeg hadde sovna med huet på håndleddet, og så gikk hodet rett i pulten...xD Det er godt gjort, I know... :new_woot:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes ikke de er så morsomme, men er morsomt å snakke om det :)

 

Den ene lyder som følger;

"Reiste seg i timen og skrek at han måtte drite. Hva er galt med gutten?"

 

og den andre som jeg ikke er spesielt stolt over, men har fått mange morsomme kommentarer på det;

 

"Ble sendt hjem pga soving inkl. snorking midt i timen"

 

x)

 

 

Du oxo??! =O

 

Jeg blei ikke sendt hjemmat igjen da, men fikk anmerkning og at jeg hadde bråka i timen fordi jeg hadde sovna med huet på håndleddet, og så gikk hodet rett i pulten...xD Det er godt gjort, I know... :new_woot:

 

hihi ^^ Det var gøy :p

Jeg har sovnet to ganger på jobben også. Der jeg våkner den ene gangen av at sjefen står over meg oglurer på om det var godt med en lur og en gang der han kom inn og spurte om jeg var våken xD

Lenke til kommentar

Min løgnaste anmerkning fekk eg i ein kunst og handverktime tilbake på ungdomsskulen. Eg satt og strikka eit skjerf, og medan eg strikka så sang eg ein fransk sang eg ikkje kunne teksten på, men kunne melodien. Så seier den kvinnelege læraren: "veit du kva du syng på no?", seier ho. Eg hadde ikkje peiling så eg sa nei, og ho ler. Så spør eg ho: "kva er det det betyr da?". Det førte til at ho klikka i vinkel og seier at eg sikkert veit det og vil berre prøve å få ho til å seie det. Så eg fekk anmerkning.

 

Da eg kom heimatt same dagen spurde eg min mor, som hadde fransk på vidaregåande, kva den sangen betydde. Det betydde "Vil du ligge med meg." :blush:

Lenke til kommentar

 

Min løgnaste anmerkning fekk eg i ein kunst og handverktime tilbake på ungdomsskulen. Eg satt og strikka eit skjerf, og medan eg strikka så sang eg ein fransk sang eg ikkje kunne teksten på, men kunne melodien. Så seier den kvinnelege læraren: "veit du kva du syng på no?", seier ho. Eg hadde ikkje peiling så eg sa nei, og ho ler. Så spør eg ho: "kva er det det betyr da?". Det førte til at ho klikka i vinkel og seier at eg sikkert veit det og vil berre prøve å få ho til å seie det. Så eg fekk anmerkning.

 

Da eg kom heimatt same dagen spurde eg min mor, som hadde fransk på vidaregåande, kva den sangen betydde. Det betydde "Vil du ligge med meg." :blush:

 

 

Skikkelig bra gjort...xD

Lenke til kommentar
Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

 

 

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

 

Er du helt forbanna alvorlig? Aner du hvor ødeleggende sånne kommentarer kan være? Du skulle fått så forbanna mye mer enn en anmerkning. Noe englebarn er/var du ikke, men en forbanna mobber av en drittsekk, DET var du!

Lenke til kommentar

denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Lenke til kommentar
denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

Lenke til kommentar

Får aldri anmerkninger mer... Skrek til en lærer "Gå å brenn! Kan du ikke bare henge deg?" Han brydde seg ikke... Bråk i timen, mobilbruk i timen, alt slkt bryr lærerne seg ikke om...

Men har en rar en fra niende klasse...

 

I matlaging, så kom jeg i en englegruppe, (i et par fag, som sløyd, håndarbeid og matlaging, ble klassen delt i grupper) der det kun var meg og et par andre som hadde matkrig... Men en dag, når læreren var ute for å hente noe, var det en som hev mel på meg, men før jeg rakk å kaste tilbake, kom læreren inn... Hun så melet på både gulv og meg, og jeg fikk anmerkning for å ha "deltatt" i matkrig...

Lenke til kommentar
denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

om jeg hadde tatt meg bryet til å pakke gymtøyet ville jeg knapt rukket ned til gymtimen i tide...

og hadde jeg latt være å komme i det hele tatt ville jeg vært 2 anmerkninger fattigere

 

helt normalt?

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Har fått noen kule anmerkninger gjennom åra, for ikke å si mange.

 

En venn av meg hadde nettop vært i Israel og tatt med seg noen poser med god pianøttchips.

Satt å spiste denne i timen og fikk en anmerkning, da det ikke er lov til å spise i timen. Denne regelen er jeg imot, så jeg fortsatte å spise. Smugkikket i loggen til lærern hvor det sto "Spiser chips i timen" og så "Fortsetter å spise chips etter tilsnakk".

 

Var på klassetur i skogen og hadde med stormkjøkken og koteletter. Hadde fyrt opp og kotelettene putra i pannen. Lærern kom da bort og sa at jeg skulle slutte med dette "tullet" og starte med arbeidet. Jeg prioriterte koteletter foran arbeid (selfølgelig). Dette tålte ikke den lille mannen (ikke bare liten i vekst), og sa "Fortsetter du å steke den koteletten får du FEM anmerkninger!!!. Fortsatte selvfølgelig å steke. Veit ikke om han fulgte opp de smålige truslene sine. Dette er kanskje den mest smålige mannen jeg noe gang har møtt.

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

om jeg hadde tatt meg bryet til å pakke gymtøyet ville jeg knapt rukket ned til gymtimen i tide...

og hadde jeg latt være å komme i det hele tatt ville jeg vært 2 anmerkninger fattigere

 

helt normalt?

 

Jeg hadde aldri fått anmerkning for noen av de tingene der på min skole, sikkert klart å snodd meg unna fraværet også.

Lenke til kommentar
denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

om jeg hadde tatt meg bryet til å pakke gymtøyet ville jeg knapt rukket ned til gymtimen i tide...

og hadde jeg latt være å komme i det hele tatt ville jeg vært 2 anmerkninger fattigere

 

helt normalt?

Det er helt normalt å gi anmerkninger for disse tingene :)

jeg har opplevd dem selv :p

Lenke til kommentar

Den merkeligste anmerkinga jeg noen gang har fått var da jeg fikk for å komme for tidlig.

 

Jeg gikk inn i klasserommet, og da hadde læreren begynt timen. Men klokka viste at det var 5. min. før timen egentlig skulle begynne. Da jeg protesterte, sa hun at jeg måtte sette meg ned ellers fikk jeg en til

 

 

Utrolig!

 

 

:nei:

 

Ellers fikk 3 gutter anmerking for å "lade hagla" i timen. I boka sto det: " Berørt sitt underliv"

:p

Lenke til kommentar

 

denne er ikke kul, men merkelig:

jeg hadde forsovet meg til gymtimen, og løp ned til skolen og rakk de siste 20 minuttene der jeg satt og så på.

gymlæreren kom bort til meg og sa, "når får du to anmerkninger. en for å ha forsovet deg, og en for at du har glemt gymtøy." I tilegg fikk jeg en time fravær...

Er ikke noe merkelig med den. Det er helt normalt..

om jeg hadde tatt meg bryet til å pakke gymtøyet ville jeg knapt rukket ned til gymtimen i tide...

og hadde jeg latt være å komme i det hele tatt ville jeg vært 2 anmerkninger fattigere

 

helt normalt?

Det er helt normalt å gi anmerkninger for disse tingene :)

jeg har opplevd dem selv :p

 

 

Normalt å få anmerkning for noe du ikke får deltatt på??? :p

Lenke til kommentar
Den merkeligste anmerkinga jeg noen gang har fått var da jeg fikk for å komme for tidlig.

Jeg gikk inn i klasserommet, og da hadde læreren begynt timen. Men klokka viste at det var 5. min. før timen egentlig skulle begynne. Da jeg protesterte, sa hun at jeg måtte sette meg ned ellers fikk jeg en til

Den er du ikkje aleine om. Hadde ein lærar i engelsk for to år sidan, som alltid byrja undervisninga fem minutt før timen byrja. Visst du kom når timen faktisk byrja, fekk du anmerkning. Det var ikkje noko vits i å protestere heller, då sa ho berre at "timen byrjar når eg kjem!". :thumbdown:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...