MysticoN Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Til å spille AoC: på denne siden kan dere som om systemet deres er "bra" nokk for AoC http://www.nzone.com/content/nzone/srl/nzo...asp?gameid=4529 så no slipper vi vel flere spm om folk har bra nokk pc til dette spillet.
Awsm Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 For du så ikke at det var en sånn tråd fra før? Btw, takk for linken.
MysticoN Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 For du så ikke at det var en sånn tråd fra før? Btw, takk for linken. 9334402[/snapback] vist det er det så link den da. så kan mod låse denne posten.
Ulvestad Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 CPU Speed Minimum: 3 GHz You Have: 1.66 GHz Performance Rated at 2.99 GHz FAIL: Sorry, your CPU Speed does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can.
Neppe Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg vil egentlig påpeke at disse testene ikke er pålitlige. Ingen vet hvordan Conan vil bli optimalisert før release. Det er egentlig bare å vente å se.
MysticoN Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Jeg vil egentlig påpeke at disse testene ikke er pålitlige. Ingen vet hvordan Conan vil bli optimalisert før release. Det er egentlig bare å vente å se. 9334684[/snapback] det er sant, med dette gir no en pekefinger i riktig retning a.
Neppe Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det vil jeg ikke si. Jeg spilte nettopp Gothic 3 med ny pc på full tut. For dere som kjenner Gothic 3 så vet dere kanskje at det krever en del mer enn Oblivion. Men jeg består faktisk ikke engang recommended på den testen. Jeg tviler på at Conan (Etter grafikken å dømme) vil kreve like mye som Gothics ellendige dritt motor krever. Å når testen er så missvisende å prøver å lure deg til "Du trenger DX10 for å kjøre dette glatt". Kyss meg i rumpestumpen om jeg skal ha vista.
Sjark Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Testen prøver ikke lure deg, jeg har Geforce go 7950GTX 512MB, gikk glatt igjennom testen
Neppe Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ja, du står den. Men du får likevel små hint om at du kanskje burde kjøpe deg kort som støtter DX10, samt kjøpe deg Vista.
Bettibell Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg bestod testen på fult og pcn min er 1 år gammel Eneste var XP'n min men orker ikke Vista så det får gå.
MailMan13 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 SoundBlaster Live! Value - Passed Intel Core Duo E6400 - Failed Noe sier meg at dette ikke er helt i lodd
Coaxmetal Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Ganske lol system requirements. Hvis noen lurer på hvorfor conan vil floppe er det der en av grunnene.
MysticoN Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Ganske lol system requirements 9345151[/snapback] ganske lol faktisk.. Hvis noen lurer på hvorfor conan vil floppe er det der en av grunnene. Hva har conan med denne testen å gjøre? poste usakelige komentarer kan du gjøre en annen plass.
Coaxmetal Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Ganske lol system requirements 9345151[/snapback] ganske lol faktisk.. Hvis noen lurer på hvorfor conan vil floppe er det der en av grunnene. Hva har conan med denne testen å gjøre? poste usakelige komentarer kan du gjøre en annen plass. 9346494[/snapback] Hva conan har med denne testen å gjøre?... Jeg merker meg bare at det var du som startet denne tråden, så du er nok istand til å svare på ditt eget spørsmål. Men poenget mitt; Jeg kjøpte meg en top notch pc for 3 år siden, grafikkortet mitt er fortsatt bedre enn de kortene vanlige folk kjøper nå til dags (vanlige folk gidder ikke blåse av 3k på ett grafikkort) og jeg har kjøpt på ram etc. Jeg passerer _akkurat_ min req, dermed blir det ikke interessant å kjøpe spillet heller. Ved å skru opp grafikkravene, mye grunnet dx10 showcase antar jeg, begrenser de sitt eget marked veldig. Folk har rett og slett ikke pc til å kjøre spillet. Tenk hvor mange færre kunder wow hadde hatt dersom de skulle kjørt på med så sykelige system req? Det er en grunn til at det ikke har kommet noen sykelige grafikkmonster siden doom3, det er fordi spillselskapene ikke tjener penger på det, de eneste to selskapene som tjener penger på spill med høye reqs er nvidia og ati. Sannsynligvis får også funcom noe subsidier fra nvidia, men det blir langt ifra nok til å dekke inn tapet av færre kunder. Tenk at du har en kompisgjeng som skal starte å spille litt sammen, en av dere har ikke god nok pc til å spille spillet, nei da velger nok alle sammen warhammer istedet.
Frysning Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg fikk fin fin grønnfarge på alt iallefall.
Neppe Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Du betaler neppe mye for en PC idag som klarer å dra Conan greit. Så det der er nok desverre ganske tøv fra din side Coaxmetal. Det er faktisk ikke så utrolig mange år siden folk så seg villig til å betale 25 000 for en dårlig IBM maskin. Idag får du maskiner som fint kan kjøre Age of Conan til under 10 000. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10289 Så den pcen som du kjøpte deg for 30 000 å var toppen av klassen, er idag bare skrammel i forhold til den pcen der til 10 000 med skjerm.
Kultom Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Yeay, stod med glans på alle. Værst på operativsystemer faktisk. Vista Ultimate fikk ikke høyeste der, lurer på hvorfor:P
Coaxmetal Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Du betaler neppe mye for en PC idag som klarer å dra Conan greit. Så det der er nok desverre ganske tøv fra din side Coaxmetal. Det er faktisk ikke så utrolig mange år siden folk så seg villig til å betale 25 000 for en dårlig IBM maskin. Idag får du maskiner som fint kan kjøre Age of Conan til under 10 000. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10289 Så den pcen som du kjøpte deg for 30 000 å var toppen av klassen, er idag bare skrammel i forhold til den pcen der til 10 000 med skjerm. 9348275[/snapback] Jeg sa vel ikke noe om 30k.. fortsatt; det er kun conan i horisonten som skal ha veldig høye maskinkrav, at folk gidder å kjøpe ny pc kun for 1 spill er vel litt drøyt, som er my point exactly.
Neppe Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Top Notch koster vel fort 30 000. Nei, folk gidder neppe å kjøpe seg pc bare på grunn av Age of conan. Men i de nyere Vista tider, så har folk kjøpt seg nye pcer. De er som oftes av grei kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå