RuNNerZ Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Komme det ikke flere Max Payne spill?? Jævlig tøffe spill synes jeg Er det noen spill som er i likheten? Endret 22. august 2007 av Zeph
Sodd Ball Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 De som laget Max Payne holdt på med et nummer 3, men ga det opp for å lage Alan Wake.
MrL Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Kommer et spill som heter Stanglehold nå snart, det er ganske likt.
Whitesp0t Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Stranglehold er en god kopi med nyere grafikk og stillige triks på lager så vent på det;)
akarno Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Syntes å huske at de sa de måtte gjøre mye bedre til max payne 3, siden 2'eren solgte veldig dårlig. Har sikkert noe med hvor lett det var å piratkopiere.
Zeph Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Kor lett det er å kopiere veit eg ikkje, men dei fleste blir vel tilgjengeleg på nettet. Max Payne-spela er ein av mine favoritter innan sjangeren, merkeleg at det solgte dårleg.
Imsdalo Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 nemlig .. det solgte ikke .. men nok skuffende Alan wake produksjon istede
Rage_Hunter Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Vil så absolutt ikke sammenligne Max Payne med Stranglehold dog, dette grunnet at (ihvertfall for meg) historien/stilen er det som gjør Max Payne til Max Payne. Den gromme mørke stilen som følger etter han hvor moralske spørsmål konstant hopper opp og som hele tiden former Max igjennom spillforløpet. Har begge Max Payne orginalt og har faktisk rundet to'ern nå nettopp på nytt Effektene er kanskje de samme , men historien/stilen er bare ikke MaxPayne.
Bone Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Max Payne 2 - The Fall of Max Payne, er rett og slett en evig klassiker! At den solgte dårlig er for meg helt uforståelig!
akarno Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Må bare få legge til.. At den solgte dårlig grunnet lett piratkopiering er noe jeg kun har lest i en artikkel for over et år siden. Kan huske feil, eller kilden jeg hørte det fra kan være *helt* feil. Forsovet virker det sansynlig for meg, da. Ellers er max payne en av mine favoritter. Husker jeg hadde speedruns i det, og spillte gjennom 2eren uten å save og uten sikte, for å gjøre det vanskeligere
Luchy Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 a post on Shacknews, apparently from someone claiming to be Mikael Kasurinen, a level designer for Max Payne 2, read "FYI: We are not making Max Payne 3.", though this has not been confirmed by anyone from Take Two.[5] GameSpot notes status of the game is cancelled. Jeg håper at spillet blir tatt opp igjen. Max Payne er spill jeg har kost meg med i mange år og jeg gledet meg sånn til 3'ern skulle kommer, men det ser dårlig ut akkurat nå. Vi får vel vente å se om filmen blir noe bra.
sdf123 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Max Payne 1 og 2? Fant nr 2 på cdon, men ikke nr 1.
Heilage Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 nemlig .. det solgte ikke .. men nok skuffende Alan wake produksjon istede 9331798[/snapback] Jeg har stor tro på Alan Wake, til tross for at det ikke handler om å skyte alt du ser.
Luchy Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Max Payne 1 og 2? Fant nr 2 på cdon, men ikke nr 1. Man skal kunne finne dem på dvs spillebutikker.
Bear^ Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Dumt at Max Payen 1 & 2 ikke gikk så bra for Remedy, for i mine øyne er det et av de beste spillene som er laget innenfor TPS verden. God historie kombinert med heftig action og en god dose humor (Nothing to fear, Vlad is hear f.eks). Remedy holder jo nå på med Alan Wake, så jeg tror ikke de har noen planer for Max Payne oppfølger med det første, men skal ikke se bort fra at de blir å ta opp Max Payne igjen når Alan Wake kommer til neste år, la oss i alle fall håpe det. Ser ut som de har Max Payne 1 & 2 på Play.com, sjekk her
Imsdalo Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Max payne er 2 grise bra spill. jeg sikkret meg begge når de kom å jeg spiller de enda. Klart 2 gode spipll gjennom tidene
h00v3r Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Kan heller ikke skjønne hvorfor det solgte dårlig. Jeg spilte gjennom eneren 4 ganger, og 2 eren minst 6 ganger. Elsker spilla. Jeg ventet spent på 3 eren, men har gitt opp nå Håper bare det kommer film
Imsdalo Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 fordi det var så enkelt og cracke, Ingen cdkey engang
Luchy Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Håper bare det kommer film Filmen er allerede i produksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå