Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff.. Våknet kl 8 og klarte ikke å sove mer... :hmm:

Hva var det helvettes levenet i natt? Den sangen?

Banana phone?

Var det den? Jeg husker bare at jeg måtte stikke fingra i øra for å overleve. Kom det fra scena?

Skrevet

Når er det turen til svømmehallen er? På siden til TG står det at det er Fredag, men på scenen mener jeg at det stod i dag.

Skrevet (endret)

Lå skikkelig trangt mellom rekkene i radene, med en gang jeg snudde meg så gikk stolene opp og ned. I tillegg til at gulvet ristet pågrunn av all musikken. Tror jeg fikk sove noe, men veldig lite.

Akkurat nå er det drittene på rad 55 som drar an veldig langt ut

Endret av Kizzaz
Skrevet
Jeg sov fra 1 til 10 :)

Men nå skal jeg holde meg oppe så lenge jeg orker. :thumbs:

2-10 her. Deilig :D

Og så, gutter og jenter, drikk litt vann. Det er bra for dere!

Skrevet

Fordi det er sundt, og man slipper å bli oppblåst av all brusen som går ned. Det renser vist også kroppen ganske greit :)

Skrevet
Jeg sov fra 1 til 10 :)

Men nå skal jeg holde meg oppe så lenge jeg orker. :thumbs:

2-10 her. Deilig :D

Og så, gutter og jenter, drikk litt vann. Det er bra for dere!

La meg halv 2, brå våkna av at det smalt. Også sovna jeg igjen. Så kom det en vakt å sa at vi måtte fjerne oss kl 10. :S

Skrevet
Hvorfor det..?

Mange som ikke forstår det at man må drikke vann. Drikker du bare

energidrikke, så kommer du ikke til å få effekten du er ute etter. :)

Skrevet

Faen la meg klokka 4 oppe ved scena, fikk ikke sove før 5. Våkna og trodde jeg var fult utvilt helt til jeg så på klokka at den var 7. Hadde ikke sjanse til å sove igjen... Jeg vil hjem :(

Skrevet
:love: ønske eg var der. hørres så kjekt ut med alle som ikkje for sova og gamecrew som ikkje er så flinke :p tulle eg, men sko vore der, alle som er der seie det er kjempekjekt... :dribble:
Skrevet
ok, så jeg kan bare la den bærbare maskinen stå på plassen mens jeg f.eks er på do eller varmer meg mat?

Hva er det lurt å ha med seg på Tg, og er det noe man burde gjøre på PC-en sin før man drar til TG?

Tyveri på dagtid generelt skjer det vel veldig lite av, om ikke ingen. Men er vel bare å legge den bærbare pcen i en pc-væske og ta den med til der du skal sove.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...