Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man bestille f.eks. 2 plasser ved siden av hverandre så jeg og en kompis kan sitte sammen? -ja

og hvor stor plass får man, Skjønte ikke helt det med dybde som stod i førstepost. - bestiller du 2 plassar så blir det 160 i breidd og 60 "framover"

Hvilke spill er det det går mest i, cs, wc og mykje anna

og er internette så bra at det ikke blir noe lagg? 3gb burde vel holde det

Lenke til kommentar

Nå må dere begynne å lese et par svar tilbake i tråden før dere spør, folkens. Og nei, selvfølgelig er det ikke en "offisiell" hub oppe, da arrangørene ikke vi assosieres med piratkopiering, selv om det forekommer blant de aller fleste her.

Lenke til kommentar
Kan man bestille f.eks. 2 plasser ved siden av hverandre så jeg og en kompis kan sitte sammen? -ja

og hvor stor plass får man, Skjønte ikke helt det med dybde som stod i førstepost. - bestiller du 2 plassar så blir det 160 i breidd og 60 "framover"

Hvilke spill er det det går mest i, cs, wc og mykje anna

og er internette så bra at det ikke blir noe lagg? 3gb burde vel holde det

takker for svar :D

Lenke til kommentar
Dc føkker seg hos meg... Hele pcen låser seg når programmet har stått en stund. HAr prøvd masse gamle utgaver og beta i tillegg til stable :( Og jeg som bare hadde tenkt til å snakke og deale redbull :p

Har samme problemet. Skjedde bare plutselig etter flere timers aktivitet..

Lenke til kommentar

Bare poster noe en kamerat av meg har skrevet:

"Skulle restarte PC-en min etter at den klikka. Så skulle jeg starte den igjen, men så står det at widows ikke vil starte.

- Først prøvde jeg å starte windows vanlig, men det funket ikke.

- Så prøvde jeg å starte på samme måte som funket sist, men funket ikke.

- Så prøvde jeg sikkerhetsmodus, men det funket ikke.

Hvis du har noen råd eller vil hjelpe sitter jeg på Seat 70 Row 20 og whiner.."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...