fjeddiu Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Dette er Tråden får dem som skal bli Exalted med Silvemoon. Jeg er en av dem
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Runecloth og quests, EOD. Kalkunen er stygg.
fjeddiu Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 (endret) Nei, den eier alt Men hva er den ultimate måten å farme runecloths på? Farme dem eller farme penger så kjøpe dem på AH? Endret 18. august 2007 av fjeddiu
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Gullkjøp og ah. Nei, kommer litt ann på klasse, specc og ah-priser, men det raskeste er vel ah og outlands-farming.
Lightningwolf Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Er det bare jeg som ser på det og bli exalted med Silvermoon som omtrent like dumt som og gå ut og se gresset gro? Det gir omtrent like mye mening også.
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Er det bare jeg som ser på det og bli exalted med Silvermoon som omtrent like dumt som og gå ut og se gresset gro? Det gir omtrent like mye mening også. 9311658[/snapback]
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Det jeg syns er dumt er en egen tråd for det. Dette kunne vært postet i småprat-tråden like godt.
Licht Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Er det noen som faktisk vil ha den Chocobo-ripoffen? Jeg spiller boob elf, og jeg sørget for å bli exalted med UC så fort som mulig, så jeg kunne få en meg bold (om enn litt møllspist) ganger som ikke ser ut som en kompakt struts i rare farger.
Zeorsd Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 er jo litt kult med sammle faktoren da... prøver selv å få mange mounts å velge mellom. Kan ikke få silvermoonhønsa da siden jeg er tauren X)
fjeddiu Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Jeg er en mount samler, Har Raptor, Ulv, kodo, flying mount og er på vei til å skaffe kylling og hest
Skurupu Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Chocobo er dritkult. Kjøper selv at jeg kommer over av runecloth for øyeblikket, men ligger lite på AH. Mistenker at det er flere som gjør det samme. Har ikke kommet lenger enn halvveis til revered.
flakken Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Nesten exalted med Silvermoon atm (er en orc myself) og trenger 4k rep eller noe lignende. Eneste rep turnins jeg har gjort er wool, silk, mageweave og runecloth (de første turnins du gjør før du kan spamme de med 20 cloth) Kunne gjerne likt å blitt exalted med de Er jo halveis til revered eller over med alle andre horde factions aswell, sikkert en god del quests jeg har skippet også som jeg kan gå og ta for å bli exalted.
Faber Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Nesten exalted med Silvermoon atm (er en orc myself) og trenger 4k rep eller noe lignende. Eneste rep turnins jeg har gjort er wool, silk, mageweave og runecloth (de første turnins du gjør før du kan spamme de med 20 cloth) Kunne gjerne likt å blitt exalted med de Er jo halveis til revered eller over med alle andre horde factions aswell, sikkert en god del quests jeg har skippet også som jeg kan gå og ta for å bli exalted. 9314902[/snapback] gjort de repetable questsa da? rotten heart, og dust etc
v-gard Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Man kan jo få pvp-kalkun snart, kan man ikke? Edit: Da skal jeg skaffe den på warrioren jeg levler opp bare for å få stygge blikk. Endret 19. august 2007 av Tullut
fjeddiu Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Hvor har du hørt at det skal komme pvp-kalkun? Mener du de på test?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hvor har du hørt at det skal komme pvp-kalkun? Mener du de på test? 9315484[/snapback] Så de er allerede ingame?
Bagh Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Blizz har i hvertfall sagt at det skal komme pvp-versjoner av de nye mountene. Husker ikke når de skulle komme, har heller ikke sjekket PTR.
Bredoc Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Synes den mounten er dritstygg, men når dem ble introdusert hadde dem et annet navn Cockatrice "The subject header in the forums only allows so many characters, and it only allowed the poster to write "cock." The question comes up, so to speak, because Tauren are banned from almost every mount. So they want to know if they will be allowed to ride the cock, or will they be cockblocked yet again?" Glemmer aldri den posten der. :!: Klippet: http://www.poormojo.org/pmjadaily/archives/010518.php Endret 21. august 2007 av Ashvan
Arba Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 begynne og farme Strat scholo for runecloths, do want mount!
ZindreX Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Man kan jo få pvp-kalkun snart, kan man ikke? Edit: Da skal jeg skaffe den på warrioren jeg levler opp bare for å få stygge blikk. 9315304[/snapback] Tror også pvp-kalkun kommer snart Fordi før TBC kom ble pvp-hest, kodo, raptor og ulv til salgs inne i Hall of Legends Eller, kanskje mountene har vært der hele tiden.. Men jeg ble aldri High Warlord :/ Så kunne ikke kjøpe før det ble åpent for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå