Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som Giroen er over er jo neste store ritt Dauphiné Libéré. Jeg har ikke sett noen start liste, men jeg antar at de fleste som skal til Touren bruker dette rittet som en oppkjøring til Touren.

 

Thor Hushovd skal vist også være med. Kan bli spennede dette.

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

ikke den mest oversiktlige artikkelen jeg har lest...

 

Touren kommer til å bli en liten nedtur pga. at Astana ikke får delta, men jeg gleder meg derimot til å se hvordan Cunego kommer til å gjøre det i touren!

Han satser iallefall på å vinne den, og han har vist at han er i form!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Jeg har Cunego som favoritt, tror han kommer til å gjøre det bra!

Han har slitt med sykdom i 1 år(fjor og/eller for 2 år siden), og jeg tror han har kommet ganske sterkt tilbake, han viste jo krefter i amstel gold race...

Men ja, Evans og Schleck er sterke konkurenter....

Lenke til kommentar

Nei...

Valverde kan muligens vinne, men han har liksom prøvd, men får det ikke helt til!

Sastre har ikke virket sterk nok i løpet av denne eller sist sesong til å kunne vinne touren, men dette er bare synsing...

Alt står åpent, og touren har ikke begynnt enda ;)

Lenke til kommentar

Nei... Har ikke tro på Valverde, men Sastre virket enormt sterk i sesongen som Pereiro Sio vant... han hadde jo vunnet om ikkje Pereiro hadde gått inn med 30-min. bruddet på den varmeste etappen det året...

Noen favoritter til Criterium du Dauphinê Liberrê?

Lenke til kommentar

Sastre har dessverre den ulempen at han er ganske dårlig på tempo, noe som kommer godt med om du skal vinne touren...

Men jeg har tro på at han gjør det ok i fjellene uansett...

 

Har ingen favoritter til det rittet akuratt nå, men jeg skal sjekke løypeprofilen og sånt, så kanskje jeg kommer med favoritter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...