Gå til innhold

[løst]Ide rundt brukertittel og alder


Anbefalte innlegg

Ettersom dette forumet er veldig stilrent og ordentlig fra før, ihvertfall sammenlignet

med mange andre forum der ute. Så støtter jeg denne idèen selv om, og det hadde

vært veldig greit med noen veldig basis utrykk, stilrene brukertitler, om du skjønner.

Ikke ting som leet, eller 1337 poster osv.. heller ting som f.eks: respektert poster,

litt avhengig. osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom på en ide nå. Hva om man dropper hele bruker tittelen fra alle bortsett fra admins, brukeradmins og forumstyret. Rett og slett fjerner ordet Bruker.

 

Deretter bytter vi ut teksten hvor det står innlegg, men de tre hovedkategoriene hvor brukeren har vært mest aktiv. Eks:

 

Hardware: 987

Programmering: 1288

Mobil & PDA: 745

Hele forumet: 4320

Lenke til kommentar

Hva med et achievement-system? Hvis man for eksempel får en lags "bagde" eller et bilde for å poste 500 poster i off-topic kategorien?

Istedenfor bruker under brukerbildet ligger det en link hvor man får opp alle bagdene som den personen har låst opp. Et poengsystem à la det 360 har er heller ikke å forakte, men det blir kanskje litt for mye arbeid?

 

EDIT:

Link: http://www.360voice.com/tag/Comprade

 

Se til høyre på sida der. Der står det noen bagder hvor det står at min xbox er i et sånt ok humør, og at jeg er en 50% gamer. Klikker man på noen av bildene kommer man til en liste med alle de mulige bagdene man kan låse. Det er noe sånt jeg tenkte meg. :)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Det kunne blitt mye spam også om noen jaget enkelte titler. Tenk deg en som spammer alle tråder i Seksualitet for å få tittelen "Sexmaster"

 

 

 

 

Vi kunne jo gitt alle med warn "Convict" da. :p

9311063[/snapback]

Eventuelt "Ex-Con" når prosenten er nede i null igjen :wee:

Lenke til kommentar
Ikke la det gå på bare antall innlegg, la også forumet hvor flest poster er skrevet ha noe å si. Folk som har 10.000 innlegg i OT-baren, trenger ikke å få bonus for det.

9309072[/snapback]

 

Hei, hei, hei! :mad:

 

Brukertitler basert på brukerens innlegg åpner for en klasseinndeling jeg tviler på at forumet er tjent med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...