Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fant en blog som virker temmelig proff, deilig design, med en del nyttig info: Arsenalreport.com.

Deres transfer centre er hyggelig - går tilbake til 96/97, med alle (?) overganger til/fra Arsenal i perioden.

Jeg kjenner litt til en av initiativtagerne fra før, Ix Techau. En mer konspirasjonsantatt Barcelona-hater skal man lete lenge etter, men hun er god på mange analyser, særlig taktiske, ellers.

Endret av thomit
Skrevet (endret)

"AFC believe Song to Barcelona talk was instigated by his Agent to drive up his new deal here. Picked up momentum in Spanish press/Barca"

Darren motherfucking Dein.

Endret av Vestaa
  • Liker 1
Skrevet

Fabregas holder hvertfall kjeft.

Barcelona star Cesc Fabregas has refused to speak about Alex Song as the Catalan giants continued to be linked with the Arsenal defender.

The Cameroon international was in sensational form for the Gunners last season and could follow the Spaniard to the Nou Camp.

“I’d rather not talk about possible trades, out of respect to Arsenal, a club that I love,” Fabregas told AS.

http://www.london24.com/sport/arsenal/barcelona_star_refuses_to_discuss_arsenal_ace_and_catalan_target_1_1478659?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk gud for at vi møter Liverpool etter overgangsvinduet er stengt. Da slipper vi å se Reina trø en Barca-drakt over en intetanende Song.

Endret av Vestaa
  • Liker 2
Skrevet

Hvis van Persie blir er litt upresist, syns jeg. Blir han ut sesongen, så syns jeg Verm bør få kapteinsbindet, men signerer Robin ny kontrakt så bør han fortsette som kaptein.

Skrevet

Stemte på Vermaelen, men om RvP blir og signerer ny kontrakt kan han forbli kaptein. Viss Wenger tar fra han kapteinsbåndet så er det vel enda mindre sannsynlig at han tar en U-turn.

Skrevet

Vet ikke. Hvis han vil bort er det ikke mye Wenger kan gjøre. Vi solgte Fabregas en uke før serien startet også.

Kilden påstår at Song allerede har signert kontrakt, ergo er det done deal.

Skrevet

Og i tillegg slår jo Benbjo til med tidenes mest solide kilde igjen da.

Nå får det faen meg være nok. Setanta er en stor sportskanal i USA. Kan sammenligned med Sky Sports.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...