Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan egentlig bare glemme å konkurrere om noe som helst før vi har en spiss som kan score mål. Havertz hadde to store sjanser som endte med sleivspark. Jesus holder på helt likt, sløser med store sjanser.

Det er synd, for vi har vært mye bedre en City. De hadde litt ball i starten, men har ikke skapt noe som helst.

Andreomgangen kommer til å ende med at City scorer på den ene store sjansen de trenger for å vinne toppkamper.

Lenke til kommentar

Første til Havertz var ikke nødvendigvis så lett da. Fikk ballen langt bak og får stokket slik at han får en ok avslutning, men burde gjort det bedre på 2. Kanskje.

Jeg tror ikke helt på det spiss maset. Vi har 5-6 spillere som kan score 10-15 mål. Det sagt så skulle jeg gjerne sett balogun få sjansen når liga starter. 

Lenke til kommentar

Bra første omgang i dag, men når vi ikke klarer å punktere og i tillegg mister kontroll på hjemmebane mot det jeg ser på som en nedrykkskandidat så blir jeg bekymret.

Mye bra fotball fra laget i dag, men helt siden Wenger har det vært en gjenganger at laget ikke klarer å omstille seg.

Om forest kan spille seg inn i kampen på denne måten så vil jeg ikke en gang tenke på hvor stygt det kan bli på etihad..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...