Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For å være helt ærlig må dette være den mest taktiske ræva kampen til Wenger jeg har sett på lenge. 

På stillingen 2-1 burde du ikke ta av en spiss som faen meg får masse dager hvile i forhold til andre på laget og har fysikken til å fortsette.. Man burde jo prøve å få et mål til og sette en punktum for kampen. Rareste jeg har sett..

Welbeck hadde en god kamp i dag på papiret, men seriøst fyren har jo null fotballforståelse eller hva det er. Han er heldig som har så mange involveringer i dag!

Dessverre bør vi selge Mustafi og Cech. De holder ikke ønsket nivå og i en så voksen alder forventer jeg ikke at de utvikler seg...

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mangel på reel konkurranse?

Skrevet

hvem vil vi møte? tysk, fransk eller spansk?  Fransk burde være greiest tenker jeg?

Østerrisk. Salzburg er utvilsomt det dårligste laget som er igjen imo.

Skrevet

Over en kamp ville jeg sagt vi fint kunne klare å slå Atletico. Over to kamper blir det langt vanskeligere. Er ikke veldig optimistisk og den verst mulige motstanderen vi kunne trekke. 

Skrevet

0% sjanse vil jeg si. Må ned på promillenivå.

Arsenal er dårligere i alle ledd enn Atlético. Spesielt midtbanen er det flere divisjoner i forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Utfordringen blir å score mål, simeone har en destruktiv og kjedelig fotball som fører til lite mål. Til gjengjeld slipper de inn jævla lite også. Tror det er en fordel for oss å møte ett lag som ikke konstant dundrer fremover mtp vårt kamikazeforsvar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...