Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Arsenal have made a formal bid of around 12-13M for David Villa (31). They want to sign him today before the transfer window ends. [goal]

Etter kampen igår, så ville jeg helst at Wenger fokuserer på å få inn noen forsvarspillere og en keeper.

EDIT;

Arsenal considering move for Valencienne left-back Gaetan Bong. Bong been offered to Arsenal after Gibbs ruled him out for three weeks.
Endret av Nyrili
Skrevet

wearethenorthbank ‏@northbanklower

Log-off Gooners. No signings today.

Sky har heller ingen reportene hverken ved Emirates eller Colney

Det er over. Vi får ingen inn

Skrevet (endret)

Forsvaret fremstår som fulle aper, så det burde blitt forsterket ja. Gjerne to midstoppere hvorav i alle fall én glir rett inn i kusaStartelleveren, ny høyreback samt en back-up til Gibbs.

Endret av theHerd
Skrevet

BREAKING: According to Radio Marca Monreal is flying to London to negotiate his contract with Arsenal

AS say Nacho Monreal, Málaga & Spain LB, has travelled to London to complete €10m move to Arsenal.

Håper virkelig dette stemmer!

Skrevet

Nacho Monreal er en 26 år gammel venstreback. Ni landskamper for Spania og en 7,19 rating på WhoScored for Malaga denne sesongen. Virker som en perfekt signering. Håper dette betyr at vi kvitter oss med Andre Santos.

Skrevet (endret)

@OliPriceBates: MONREAL IS QUALITY PLEASE COMPLETE THIS ARSENE! He'd probably keep Gibbs out the side, to be honest.

@MaloneyAFC: Haven't seen much of Nacho Monreal, but I've been told, by La Liga fans, that he's good enough to be Arsenal's first choice left-back.

@CulannDavies: In Monreal's last game he scored, assisted and got MOTM.

Virkelig spennende. Elsker DLD.

Edit: @GeoffArsenal var først ute med dette ryktet. Har dog slettet tweeten nå. Anbefaler alle å følge ham.

Endret av Le Professeur
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Benbjo, du linket til en god transfer side en gang for lende siden. Den forsvant plutselig hos meg å jeg fikk aldri med meg hva den het. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...