Reg2000 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober 3 hours ago, skaftetryne32 said: For meg har han overgått alle forventninger, men det sier vel kanskje mest om hvor lite tro jeg hadde på ham, han viser prov på meget gode avslutter ferdigheter i det minste, så er han litt svak på det aller meste annet utenom innsats føler jeg, men jeg tror når vi har fått spilt inn laget skikkelig at han kan bidra ganske greit, kanskje til og med meget bra. Jeg synes de to siste kampene hans har vært hans beste for oss. Ja jeg tror også at det kan bli bedre når laget kjenner ham bedre.
skaftetryne32 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober kan virke som om vi starter med Rice, Ødegård og Eze på midtbanen, saft suse dette har jeg faen steike meg gledet meg til å se 🤩
Dagner Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Ingen har sluppet inn så mange mål som West Ham (14), håper på storseier i dag
skaftetryne32 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Vært en del støy om stadium renovering og ekspansjon på yt de siste månedene, nå har arseblog og skysports saker om det også. https://arseblog.news/2025/10/how-benficas-stadium-renovation-could-offer-clues-to-emirates-upgrade/ https://www.skysports.com/football/news/11670/13446479/arsenals-emirates-stadium-gunners-in-ongoing-discussions-over-improvement-plans-including-an-expansion Personlig mener jeg vi burde satse på 80000, inkludert et billigere safe standing område for de unge de mindre privilegierte og de engasjerte, om det noen gang blir noe ut av det greiene der da. 1
Dagner Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Ryktene sier at vi er klar for å la Jesus gå ved neste overgangsvindu. Bra om vi kan bli kvitt en veldig skadeplaget spiller som egentlig kun glimter til en sjelden gang, vi har heldigvis mye bedre alternativer nå. 1
barezell Skrevet lørdag kl 19:01 Skrevet lørdag kl 19:01 3 poeng på enda en dårlig dag. Bunnsolide bakover da. Det er da noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå