barezell Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Blir veldig spennende, men frykter vi blir hakket for svake. Håper jeg tar feil og vi varter opp med noe magisk!
BIlly Bones Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Jeg sitter også med følelsen av at vi blir gruset. Mest grunnet formen de siste ukene. Når det er sagt så tror jeg Arteta lærte en del etter forrige oppgjør og kan gjøre noen justeringer. Min opplevelse er at dette laget presterer best som underdog og at vi fort blir litt tafatte ellers. I kveld må vi gå rett i strupen på PSG. Noe annet blir garantert tap.
Junaited Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Er Man U - fan, men håper på Gunners i finalen. Ser noe vanskelig ut gitt utgangspunktet men det står kun på ett mål og skal spilles først. Lykke til!
Junaited Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) barezell skrev (5 minutter siden): da var det nok over. 😩 Ja, dessverre. Reduserte men for lite og for sent...? Endret 7. mai av Junaited
BIlly Bones Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Er nok for sent. Denne semien ble uansett tapt på Emirates.
barezell Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Jupp, sterk start i kveld da. Hadde fortjent et tidlig mål. Åpenbart at vi trenger forsterkninger, la oss håpe de skjønner alvoret i sommer. Vi er fryktelig nære noe magisk!
ChopperRead Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Spiller best i begge kampene, men det hjelper lite. For få killere og bredde fremover. Det er ikke mye mer enn det som mangler egentlig.
skaftetryne32 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai https://arseblog.news/2025/05/report-zubimendi-agrees-to-join-arsenal/ Kjipt vi ikke benytter muligheten til å starte MLS i venstre 8er rollen med Calafiori tilbake, hadde vært interessant å se hvordan det funker.
barezell Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Knepen seier mot soton av alle lag. Fikk ikke sett kampen, men blir nok godt med pause nå? Hvilken spiss håper dere på? Fornøyd om vi får en svenske 🙂
skaftetryne32 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai barezell skrev (12 timer siden): Fornøyd om vi får en svenske 🙂 Jeg er egentlig fryktelig skeptisk til Gyokeres, var helt ålreit i championship, gikk til en dårligere liga og ble en målmaskin, det er ikke så imponerende i mine øyne, tror jeg foretrekker Sesko faktisk, Isak blir nok veldig vanskelig å dyrt nå som NUFC har CL. Delap for 30 mill£ bør kanskje vurderes.
Reg2000 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 23 hours ago, skaftetryne32 said: Jeg er egentlig fryktelig skeptisk til Gyokeres, var helt ålreit i championship, gikk til en dårligere liga og ble en målmaskin, det er ikke så imponerende i mine øyne, tror jeg foretrekker Sesko faktisk, Isak blir nok veldig vanskelig å dyrt nå som NUFC har CL. Delap for 30 mill£ bør kanskje vurderes. Blir veldig fornøyd om vi får en av Cesko eller Gyokeres.
skaftetryne32 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Reg2000 skrev (4 timer siden): Blir veldig fornøyd om vi får en av Cesko eller Gyokeres. Hva med Delap til 30 mil£ ? Jeg lurer litt på hvor penga skal komme fra, om vi allerede har brukt 60mill€ på Zubimendi og bruker minst det samme på en ny venstreving, navn som Rodrygo blir jo nevnt, som hadde vært en drømmesignering, men hvor mye penger har vi igjen til en spiss ? Jeg tror Delap kunne vært en finfin reserve til Havertz som jeg mener er en utmerket angriper, kanskje ikke den største storskåreren, men han gjør andre bedre med sine intelligente bevegelser. Hugo Ekitike er også interessant, men han også har nok en prislapp på minst 60-80 mill€. Jeg ser ikke så mange interessante salgsobjekter i klubben, Tierney, jorghino og Partey går gratis, så kvitter oss med litt lønnsutgifter der, men hvem kan vi selge ? Zinchenko, Trossard og Kiwior, ikke altfor mye penger der tror jeg.
Reg2000 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 21 hours ago, skaftetryne32 said: Hva med Delap til 30 mil£ ? Jeg lurer litt på hvor penga skal komme fra, om vi allerede har brukt 60mill€ på Zubimendi og bruker minst det samme på en ny venstreving, navn som Rodrygo blir jo nevnt, som hadde vært en drømmesignering, men hvor mye penger har vi igjen til en spiss ? Jeg tror Delap kunne vært en finfin reserve til Havertz som jeg mener er en utmerket angriper, kanskje ikke den største storskåreren, men han gjør andre bedre med sine intelligente bevegelser. Hugo Ekitike er også interessant, men han også har nok en prislapp på minst 60-80 mill€. Jeg ser ikke så mange interessante salgsobjekter i klubben, Tierney, jorghino og Partey går gratis, så kvitter oss med litt lønnsutgifter der, men hvem kan vi selge ? Zinchenko, Trossard og Kiwior, ikke altfor mye penger der tror jeg. Tja etter mitt syn bør en ny spiss være førsteprioritet, da vi skaper mange sjanser men det blir for få mål. Skal vi faktisk klare å vinne ligaen må vi vinne kampene og ikke bare spille uavgjort. Det tenkte jeg vel også ifjor. Akkurat hvor pengene kommer fra er det vanskeligere å si, men vi får vel kanskje noen kroner for Jesus?
skaftetryne32 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Reg2000 skrev (1 time siden): Tja etter mitt syn bør en ny spiss være førsteprioritet Spiss, venstreving, men også en midtbanespiller bør være prioritet, forhåpentligvis blir den midtbanespilleren Zubimendi, men får vi ikke Zubimendi så har vi syltynn midtbane selv om Nwaneri og Lewis-Skelly sannsynlig tar en plass i førstelagstallen neste sesong, men der var de i praksis allerede, forhåpentligvis får Calafiori kontroll på skadeproblemene og MLS kan vise seg frem i sin opprinnelige midtbaneposisjon, personlig liker jeg spillertypen Ekitike mye bedre enn Gyokeres eller Sesko, selv om jeg tror Sesko har potensialet til å bli ett beist av en spiss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå