Gå til innhold

Hårvoks i tørt hår


MGS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
products_dax_red_la.jpg

 

Once you go Dax, you never go baxx.

 

Mange som ikke liker denne, siden Dax er tildels = Konrads Kalasklister. Ellers er Renati en sikker vinner, eller en ananasluktende sak som jeg ikke husker hva heter (d: fi, d: struct e.l.). Men Dax er ca 4 ganger billigere (her koster Renati 120,-).

9308248[/snapback]

 

 

Dax iz zeh shitt!!

 

Men sånn seriøst så er den skammvanskelig å få ut av håret, men det gjør da vel ikke noe siden man har vel som oftest håret opp heile tia..

Lenke til kommentar
Dax iz zeh shitt!!

 

Men sånn seriøst så er den skammvanskelig å få ut av håret, men det gjør da vel ikke noe siden man har vel som oftest håret opp heile tia..

9308947[/snapback]

 

Har som regel ikke det problemet, pleier ikke å bruke så mye. Hender jo at jeg tar for mye, men da er det ikke uvanlig at morrasveisen dagen etter ser ganske fet ut :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ser forsåvidt ikke problemet med at dax er vanskelig å få ut av håret.

Når jeg bruker voks er det jo ikke slik at jeg vokner neste dag og ikke vil se bra ut på håret. Ta en dusj og vask med sjampo. spiller vell ingen rolle om man kan forme håret etterpå?

 

Og det er den enste voksen jeg vet om som ikke blir ødelagt i regn

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
products_dax_red_la.jpg

 

Once you go Dax, you never go baxx.

 

Mange som ikke liker denne, siden Dax er tildels = Konrads Kalasklister. Ellers er Renati en sikker vinner, eller en ananasluktende sak som jeg ikke husker hva heter (d: fi, d: struct e.l.). Men Dax er ca 4 ganger billigere (her koster Renati 120,-).

9308248[/snapback]

 

Rød dax er voksen sin det!, men du kan bare drite i og få det ut av håret igjen. :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...