Gå til innhold

Norge for Nordmenn?

andeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En provoserende tittel fikk meg naturligvis til å åpne tråden umiddelbart, og heldigvis skuffer ikke andeik meg. Jeg synes selve leken med linjer er relativt vellykket, og fargen er jo også ikke verst. Jeg liker i likhet med mange andre litt duse farger, men det hadde ikke skadet med litt mer jazz her. Vibrance, kanskje. Ut over det er det nok innholdet som er viktigst i dette bildet, og det er som nevnt verdt litt ettertanke i disse dager. Takk for et bilde med budskap, for en gangs skyld.

Skrevet

Beste er jo alle stedene hvor det desperat er forsøkt å pusse ut "nordmenn" og skrevet over med "alle". Haha.

Fint bilde forresten, eneste jeg stussa litt på når jeg så det første gangen var den "hvite taggen" over skrifta, trodde det var gjenskinn :p

Skrevet

Ingen fjortiser som skriver sånne G'er, det er nok en pensjonist som har vært på ferde her! Fint å se at folk reagerer, da.

Fine linjer og et bra statement.

Skrevet

Syns det fungerte godt som bilde dette.

Alltid morsomt når luringene som skriver sånt ikke klarer å skrive "Nordmenn" riktig - legg merke til at noen har vært ute og skrevet inn den siste n'en i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...