Gå til innhold

Call of Duty 4 eller Medal of Honor: Airborne?


RKO

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et førstepersons skytespill til PS3, og jeg har bestemt meg for og enten kjøpe CoD 4 eller Medal of Honor: Airborne. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken av de to jeg skal kjøpe :hmm:

 

Jeg har aldri spilt noen CoD eller Medal of Honour spill før :blush: så jeg vet ikke hvem som er best.

 

Hvilken av de to spillene ville dere ha valgt? Takker for all den hjelpa jeg kan få :)

Endret av RKO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville prøvd en eventuell demo av begge spillene, og deretter kanskje bestemt meg. Synest MOH virker spennende med tanke på at du kan lande hvor du vil og spillet begynner derifra og ikke fast hver gang.. er sikkert ute på andre spill, men har ikke hørt om dette før, da jeg ikke har prøvd så alt for mange av de spillene på pc. ( laptop ekke egna for gaming) :p

Lenke til kommentar

Blir garantert Call of Duty 4 på meg. :) Igjen, slenger meg på de andre her som er lei av WWII shooters. Markedet er overfylt med de. Sitter her nå og spiller igjennom CoD3 på nytt, og det blir nok lenge igjen før jeg orker den typen spill, selv om jeg syntes det er bra.

 

Har rett og slett blitt litt mettet. På tide med litt modern warfare! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...