Gå til innhold

Team Aylar - Linni ute med "singel"!

Jennifer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart sangen blir et fenomen når folk reagerer på den, negativt eller ikke, og dermed får litt radiotid. Jeg hørte t.o.m Grandiosa-sangen på radio da den sveipet landet. Men i utgangspunktet var den ikke tenkt som noe annet enn en promo-sang.

Skrevet (endret)

Var opptatt med noe annet så jeg skulle se på videoen uten lyd, men herregud hvor patetisk dårlig den var, dama var egentlig heller ikke så utrolig pen at jeg gadd å sitte å se på det makkverket.

Tror jeg ikke tar sjansen på å faktisk høre sangen :ermm:

Endret av IQ
Skrevet

Takket være denne låta og hvor patetisk den er, gleder jeg meg - i likhet med en del andre(?) - jævlig mye til Robinson begynner nå snart... :) Så helt klart at den er laget for akkurat dette.

Skrevet

Hun har jo bra kropp (hvis man digger silikon), men jeg takler ikke sånne botox-overlepper som er helt stive. Du ser jo med en gang at hun har tatt en sprøyte guffe i overleppa. Skjønner ikke hvorfor damer gjør det der. Så det på Big Brother en gang (de fikk det som belønning for en konkurranse)..så jo helt mongo ut der de sprang rundt med kjempelepper uten bevegelse i.

Skrevet

Smarte markedsføringsfolk, vel. De lager bevisst en dårlig promoteringslåt/-video, og det skaper debatt og reaksjoner. Vi legger merke til reklamen, selv om vi ikke nødvendigvis liker den. All PR er god PR.

Skrevet
All PR er god PR.

9445679[/snapback]

Tror ikke Michael "Pedokid" Jackson er helt enig i akkurat den uttalelsen der ;)

Men det er allikevel et godt poeng. Dette skaper jo en viss blæst rundt shizzlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...