Gå til innhold

Beskytt Kleptomanpølsene: Gamershield Fingerguards


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sliter virkelig folk så mye på fingra med de nye R/L2 knappene at dette skulle være nødvendig?  :)

9285601[/snapback]

Jeg sliter så mye med de knappene i motorstorm at jeg måtte forandre knappe-oppsett til å ha speed/brems på X/O-knappene.

 

De 2 knappene tror jeg er noe av det minst ergonomiske jeg noengang har sett.. Men så skal det sies at jeg misliker hele PS-kontrolleren uansett da og har alltid gjort det. Ingenting som gjør at fingrene mine verker mer enn noen timer Playstation :cry:

 

Ikke uten grunn at uttrykket "Playstation-fingre" enda eksisterer. Oppstod vel opprinnelig pga Tekken, men har dessverre overlevd.

 

Jeg lever enda i håpet om at Sony tar til vettet og redesigner kontrolleren når de putter rumble i den. Er vel lite sannsynlig men men.

Lenke til kommentar

Jeg veksler litt frem og tilbake, men har aldri på noen måte fått vondt av å holde spaken. Men det kommer vel kanskje an på hvordan håndens anatomi er. Mine hender er nok formet etter spaker snarere enn motsatt, siden jeg har hatt dem i hånden stort sett hele livet.

 

Dere som bruker en finger på hver side, hva gjør dere når dere skal dukke og samtidig bruke secondary fire i Resistance? Det er jo en del spill som krever å ha begge tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Spillene avgjør måten eg holder kontrollen. Motorstorm var det bare å glemme det å gasse med de møkka knappene bak. Så den satt eg til X etter noen dager. Men du verden så latterlig sensetive de knappene der er i FOM. :p

 

Sikker på at eg kunne blåst på knappen hardt nok og eg hadde kastet granater i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Dere som bruker en finger på hver side, hva gjør dere når dere skal dukke og samtidig bruke secondary fire i Resistance? Det er jo en del spill som krever å ha begge tilgjengelig.

9297007[/snapback]

Som regel så dropper jeg dukke, enda mer posetivt er at jeg er Chimera og der er det ingen dukking, men kun Wallhackmode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...