Gå til innhold

Logitech Z-5500 - overvurdert eller faktisk bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha surround:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=515197

Dette er den o store allround modellen som fungerer til alt slags bruk, den har inn og utganger for alt.

Skal du ha hodetelefoner:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=376133

Denne har en innebygget hodetelefonforsterker, og er det råeste kortet i stereo, men det har ikke analoge surround-utganger, kun stereo. Som sagt, det beste valget for hodetelefoner.

Asus er bare de beste på lydkort i de "normale" prisklassene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm tok visst feil ang. hvilken kabel utgang jeg hadde på den stasjonære pcen, ser ut til å være coax utgang trur jeg, ifølge komplett så er det en: SPDIF-utgang - RCA, er vel en slik en jeg må kjøpe da? Den skal vel levere 5.1 den og?

Skrevet

Jeg skal kun kjøre 2.1 PC høyttaler settet og hodetelefoner. Men ønsker å ha muligheten å koble til PS3 og 360 via lydkortet siden Z-2300 ikke har innganger for dette (om jeg ikke husker feil).

Så da blir vel sistnevnte det mest aktuelle. Skal titte mer på det i kveld.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjøpte meg dette anlegget for 1400,-(!) på Komplett for noen dager siden. Mye valuta for pengene antar jeg?

Uansett, følger det med optisk S/PDIF-kabel, eller må jeg kjøpe dette eksternt?

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Kjøpte meg dette anlegget for 1400,-(!) på Komplett for noen dager siden. Mye valuta for pengene antar jeg?

Det er faktisk et forbannet bra kjøp, for å være ærlig. Min bror kjøpte det til tilsvarende pris når det samme tilbudet gikk før jul. Mye lyd for pengene.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Komplett.no solgte det utrolig billig, ser også at det nå er tatt ut av salg. Regner og håper på en enda kraftigere etterfølger :w00t:

Endret av Verbalo
  • 2 uker senere...
Skrevet

Arvtakar skal komme i April-Mai ;)

Kilde?

Trudde ikke logitech eller creative noen gang kom til å lage nye 5.1 sett :hmm: Men er dette tilfelle er dette gode nyheter :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...