Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn you all!

3,5 timer igjen før arbeidsdagen er over.

Jeg skulle trene i dag, men jeg ser gjerne ut som Moskva-Marit til fordel for denne demoen.

Helt siden første gang jeg hørte Ken Levine snakke om visjonene de hadde med BioShock har jeg vært solgt.

 

En herlig trøst er at spillet ligger i utsalgshyllene om få dager :)

Lenke til kommentar
btw, når det er såpass mange som faktisk betaler for Live, så syns jeg de burde sette inn flere servere og bedre linjer så det ikke går sørpe tregt med en gang det kommer en etterlengtet demo.

9269584[/snapback]

 

Eller de kunne legge demoer ut for Gull medlemmer tidligere slik at vi som faktisk betaler slipper å slite med at alle dem som ikke betaler skal laste ned samtidig.. De har jo gjort dette tidligere med andre demoer! Kan ikke huske å hatt hastighetsproblemer med de demoene..

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg satt lenge å tenkte, HVA FAEN GJØR JEG NÅ! med det samme du kommer opp i den dykkerklokka og han fyren blir anngrepet av dinna skapningen  :ohmy:

Jeg har ingen våpen, gikk kaldt nedover ryggen å jeg bare hoppet i det. gikk hele tiden å venta på at ditta svinet skulle dukke opp igjen  :whistle:

9269505[/snapback]

 

Kommentar følger i spoilertags..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du mener denne som hopper opp på dykkerklokka og begynner å skrape og hamre villt eller? Jeg så for meg at den ble grilla av noen strømledninger eller noe slikt der oppå.. hehe.. og gikk rolig og avslappet, full av selvtillit, ut av dykkerklokka selv uten våpen.. Men ble fort litt mer nervøs..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...