Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har eg spilt gjennom demoen.. damn!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Første gang en opplever at Big Daddy borrer en splicer oppetter en vegg.. priceless!

 

Art direction - 10/10 (Mørkt men allikevel så fargerikt! Lovely)

Grafikk - 10/10 (Mange polygoner og effekter en kan fryde seg over.. )

Animasjon - 10/10 (Lekkert å se noen falle baklengs ned trappene.. og vannet... meget bra!)

Spillbarhet - 10/10 (Fantastisk! Drikker du for mye alkohol begynner du å svime og se dobbelt.. bare et eksempel)

Variasjon - 10/10 (Bare i demoen så får du tilgang til flere våpen, av ymse slag .. med veldig forskjellige virkninger!)

Story - 10/10 (Meget bra fortalt! Scriptede sekvenser og lydbøker er med på å fortelle litt om hvem og hva som utgjør rapture)

 

Alt i alt - 10/10 (Må ha det! Bare må ha det!)

 

Til dere som er på jobb... hørt om 3dagers?

 

Edit: Kan anses som spoiler..

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Var veldig i tvil om jeg kom til å like dette spillet noe særlig. Men etter å ha rundet demoen er jeg ikke i tvil lengre. Fytte grisen for en kul demo :thumbup:

 

Gleder meg til å ta tak i hele spillet og få hele historia. Dette kommer til å ta noen timer av fritiden min tipper jeg hehe :roll:

 

Ikke mange dagene igjen heller nå :w00t:

Lenke til kommentar

Det var nice stemning i dette spillet. Hvertfall sålangt. Akkurat passe creapy uten at det blir skummelt. Du går hele tiden å tror det kommer noe ut av mørket og hører stemmer og tenker hele tiden "faen no kommer det en jævel" men så gjør det ikke det alikevell hehe.

 

Spørs om jeg ikke må pløye gjennom demoen ett par ganger til. Få med meg "alle" detaljene :love:

Lenke til kommentar

å..åå..ÅÅÅÅÅÅ!! JA! Det følte jeg under de første sek av demoen, starten er helt vil. Når du kommer ut i en sekvens om hva som skjer så... Ja dette det i spoiler jeg så dere som ikke har spilt blir sure.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når flyet styrter og du lander i vannet. Så bare lå jeg der lenge og tenkte, faen skal ikke denne scenen snart bli over. Så rørte jeg på sticka. Herregud jeg er i spillet!! Sinnsyk grafikk!

 

Sloss mot disse spicers eller hva dem het igjen, helt utrolig bra. Våpnene, historien alt fanget meg. Hver minste detalj er her. Beste jeg har spilt siden gears. Men det beste, under hele demoen. Så mista jeg aldri frames. Det gikk så smooth som det kan bli. Dette var jeg veldig skeptisk på for på alle videoer ser det ut som det hakker. Men her, gikk det helt knallbra.

 

Gla jeg bestillte Special Edition. Demoen var super, spillet blit uber super!

Lenke til kommentar
Hmm, kanskje på tide å la Guitar Hero II-discen få hvile, og faktisk teste denne demoen når jeg kommer hjem fra jobb.

psilocybe, lyst til å komme med en liten minireview av demoen?

9268892[/snapback]

 

Håh, nei. Jeg skrev bittelittegranne om demoen i forrige innlegg, men slettet dem. Ord blir fattige. Bare det å gå inn i tårnet som fører ned til Rapture, møte den flotte Art Deco-stilen og de selvsikre bannerne, for så å stige ut i det absolutte forfall.. det er helt nydelig, og det må oppleves.

 

Og som BanAnus, jeg tenkte nøyaktig det samme etter jeg kom opp av vannet.

"Hvorfor stoppet denne cutscenen nå?"

*Skufle litt på stikken*

 

o.O

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

:!: :!:

 

Samme skjedde med meg BanAnus...... som du snakker om i spoiler ;-)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg satt lenge å tenkte, HVA FAEN GJØR JEG NÅ! med det samme du kommer opp i den dykkerklokka og han fyren blir anngrepet av dinna skapningen :ohmy:

Jeg har ingen våpen, gikk kaldt nedover ryggen å jeg bare hoppet i det. gikk hele tiden å venta på at ditta svinet skulle dukke opp igjen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...