Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke har Live får jeg ikke testa demoen. Lurer likevel på om jeg skal kjøpe det. Noen som kan gi et inntrykk av hvordan det er?

9279107[/snapback]

No vet jeg ikke hvilke spill du foretrekker. Hva du selv mener er "beste" spilla.

 

Men dette er ett av de mest stemningsfulle spilla (les=demo) jeg har spilt. Det er en herlig miks av spenning, mørke, uvisshet og store muligheter.

Jeg selv foretrekker spill med bra Live muligheter i denne sjangeren. Men akkurat dette spillet virker så sinnsykt spennende og bra at jeg bare må ha det.

 

Om det er en hype eller ikke, spillet virker fantastisk og helt klart verd de skarve kronene det koster. Vil dog anbefale deg å få testa demoen. Har du ingen kompiser med live og muligheter for å laste ned demoen?

Lenke til kommentar

nice :) nå frister det meg å kjøpe det selv om jeg har sett bioshock anmeldelsen. det er jo masse annet inne i bladet også :)

 

gamereactor kommer ut 16 august :) der vil det også være en anmeldelse. samt stranglehold

 

 

edit: ny video for bioshock nå :D

 

Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature

 

SD

http://www.gametrailers.com/player/23524.html

 

 

HD

http://www.gametrailers.com/player/23523.html

 

noe fine wallpapers

 

http://bestgamewallpapers.com/bioshock

:thumbup:

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Er 100% sikkert at spillet ikke får noen form for multiplayer.

Ken Levine har gjentatte ganger presisert at de ønsket full fokus på å lage "en revolusjon" innen fps-sjangeren og bestemte seg derfor for å legge all fokus vekk fra multiplayer.

I et av intervjuene på Gametrailers never han derimot at de har svært mange gode ideèr til hvordan Bioshock hadde blitt med multiplayer, hvilket har satt fart i ryktene om at dette allerede er noe Irrational Games (AKA 2K Games Australia/Boston) har klart planene for/jobber med.

Lenke til kommentar
Er 100% sikkert at spillet ikke får noen form for multiplayer.

Ken Levine har gjentatte ganger presisert at de ønsket full fokus på å lage "en revolusjon" innen fps-sjangeren og bestemte seg derfor for å legge all fokus vekk fra multiplayer.

I et av intervjuene på Gametrailers never han derimot at de har svært mange gode ideèr til hvordan Bioshock hadde blitt med multiplayer, hvilket har satt fart i ryktene om at dette allerede er noe Irrational Games (AKA 2K Games Australia/Boston) har klart planene for/jobber med.

9283581[/snapback]

 

Ken Levine har sagt at han mange ideer om hvordan multiplayer ville fungert, og nettopp dette sitatet har ført til at ryktene om en oppfølger allerede er under planlegging. Og hvis Bioshock blir den suksessen som det ser ut til å bli akkurat nå, så er det vel liten tvil om Bioshock 2 vil bli en realitet.

 

Men før vi tenker på oppfølger, så må vi kose oss med spillet som kommer ut om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle gjøre dagene frem mot lansering enda litt lengre og legge ut en video som viser bruk av andre plasmids og våpen i spillet:

 

Exclusive Weapons of Genetic Destruction Feature HD

9284081[/snapback]

jeg hadde allerede lagt ut link til denne videoen litt lenger oppe på siden <_< :p

9284709[/snapback]

 

Skal ikke være lett ;)

 

Da får jeg heller bidra med noe nytt da:

BioShock artbook Stappfult av concept art.

Merk at denne nok er å anse som en spoiler (ikke at det klarte å holde meg unna).

 

Visst denne har blitt postet før så får jeg heller ta meg en bolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...