Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, skal bli gøy det ;), kan kontakte deg in-game imorgen, så kan vi kansje levle litt, har en champ rundt lvl 12 som jeg skulle ha levla opp litt :)

 

Dem i kinet sier jeg er mer en champe enn minstrel, så dem har alltid sakt jeg må levle opp en champ, men har aldri orket og begynne skikelig .(

Lenke til kommentar
jepp, skal bli gøy det ;), kan kontakte deg in-game imorgen, så kan vi kansje levle litt, har en champ rundt lvl 12 som jeg skulle ha levla opp litt :)

 

Dem i kinet sier jeg er mer en champe enn minstrel, så dem har alltid sakt jeg må levle opp en champ, men har aldri orket og begynne skikelig .(

 

Hehe, høres bra ut ;)

Jeg kommer til å logge på i 16:00 tia i morra

Holder på I staddle atm, men mangler fortsatt Jagger Jack fra Combe da ;)

Lenke til kommentar

Eldar spiller her så alle erfaringer er nok derfra.

Kan vel si at monsterplay var rimelig dødt en periode etter at Moria kom, men man kunne ikke vente noe annet når alle driver å levler. Men den siste uka har det tatt seg litt opp, spiller ikke så veldig mye i etten, men har nå alltid vert der litt på begge sider. Det har vert noen raids de siste dagene og det har vert en del gode battles, hadde en fin for et par dager siden. En skikkelig flank og plutselig var det en haug med døde creeps der. Så ting begynner å at seg opp.

Lenke til kommentar
Hehe, høres bra ut ;)

Jeg kommer til å logge på i 16:00 tia i morra

Holder på I staddle atm, men mangler fortsatt Jagger Jack fra Combe da ;)

 

Har du høyrt noe fra Officers enda? har ikkje sett deg i Kin enda:P du får ta kontakt eller eg tar kontakt i dag så kan vi se på saken :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skriver her jeg, siden jeg har et spørsmål:

 

Jeg spilte ut trialen og kjøpte så spillet. Har spilt ut den gratis måneden jeg fikk, og må nå aktivere igjen.

 

Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Er PayPal den eneste muligheten for meg? Skal helst ikke ha sånn at pengene blir trukket automatisk hver månede. Hvis jeg velger ClickandBuy er det eneste alternativet Lifetime membership. Game card må vel kjøpes i butikk, men jeg skal gjøre alt på nett. Så da er PayPal den eneste muligheten?

 

Edit: Fikk det til.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, man kan stifte et selv. Men du må ha skaffet x antall medlemmer innen en tid for at det ikke skal bli slettet. Tror det er 6 medlemmer i løpet av 48 timer.

 

De som er i Kinship har en egen chat for å snakke med de andre i kinshipet. Bortsett fra det er det vanlig å hjelpe hverandre med quester og sende hverandre ting, eller møtes i kinshiphuset. For å kjøpe kinhus må kinshipet være level 7 og det koster 15g.

 

Jeg anbefaler deg ikke å starte et kinship, men heller å bli med i ett.

 

Ble mye "tror jeg" siden jeg ikke er helt sikker på tallene.

Lenke til kommentar

Takker for svar:)

 

Men regner med de større og bedre kinshipene eventuelt ikke tar nn slike som meg før jeg er kommet opp til et ganske mye høyere nivå, med mindre man har kjentfolk der fra før av.

 

Uansett, for ordens skyld; hvordan stifter man kinship?

 

EDIT

Og btw, jeg har aktivert 14 dagers free trial på accounten min, men har jo da et 60-dagers free gaming-code fra pakken jeg kjøpte som inkluderte SoA og MoM. Regner med jeg kan fortsette å spille på accounten min når free trialen går tom og jeg putter inn for nye to måneder?

 

EDIT 2

Og, igjen, takker for svar Nistelrooy.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar

Vel jeg startet nettopp en ny Rune-Keeper og fikk to invitasjoner til kinship allerede den første timen. På OOC-chatten prøver også folk å verve folk til kin relativt ofte. Du kan jo bare joine et random kin på starten og skifte til et bedre et senere.

 

Det er ikke sikkert det er vanskelig å komme inn i et bra kin heller siden det ikke er noen maks grense for hvor mange som kan være med i et kin.

 

Jeg har aldri startet et selv, men for å gjøre det må du kjøpe et spesielt item. Lett å få tak i, men husker ikke hva det heter, koster bare 5s. Du må kjøpe et fra din egen race, altså Elf, men alle andre kan likevel joine. Tror forresten det er minimun level på å stifte kin, muligens level 15.

 

Bare spør hvis det er noe mer. Jeg er forresten også Elf, Champion, men spiller på serveren Eldar, level 55.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg ikke å kjøpe et hus på starten. Det billigste koster omtrent 1 gull, som tilsvarer 1000 sølv. Men du får kjøpt det hos "housing broker". De er utenfor Shire Homesteads blant annet. Utenfor de forskjellige stedene man kan ha hus. Finnes også deluxe house til omtrent 8g.

 

Bu burde spare så du har over 4g på level 35, så du får kjøpt hest.

Lenke til kommentar

Starta selv opp igjen for to dager siden etter en pause på 1,5 år.

I går kom jeg meg inn i min gamle Kin og de husket meg igjen fra da så det var hyggelig.

Jeg er på serveren Gilrain.

Får Mines of Moria i posten i dag eller i morra tipper jeg.

Da har jeg muligheten til å spille videre med min lvl50 Captain, men har også lyst å starte en Rune Keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...