Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei ja.

 

Spilte lotro ved release, kom til hele 14 før jeg ga meg. Spillet ble ensformig og kjedelig. Hvordan står det til i lotro? Og , planer om å reaktivere accounten , hvem er den beste pvp klassen?

Om du skal spille solo så er champion best i PvMP

 

Der mener jeg du har feil, og det veldig grundig og.

 

I pvMP vil jeg si at Burglars er den beste klassen, fulgt av Loremaster, Minstrel, Champion, Guardian og Hunter.

 

Dette kan selvsagt diskuteres på hvordan klassen blir spillt. Men av erfaring fra både creep og freep er burglars absolutt suverene i PvMP!

 

Nå tar jeg mine fakta fra solo fighting, men ønsker du tips til PvMP raid form så kan jeg gi det også ;)

Lenke til kommentar

Er i grunnen enig med Hebnes0 sin ranking av klasser i ettens. av klassene med Heavy armour er Champions den værste å spille i Etten. Jeg vil rangere Captain og Burglar som de beste å spille. Minstrel er ganske bra, men svake mot Wargpacks, samme gjelder Hunter. Burglar er nok definitivt den beste. De du ser med flest stjerner i Ettens er som oftest Burglars.

 

Selv spiller jeg for tiden Hunter i ettens for å skaffe meg Cudur(Beleriand Damage bow), og noe mer sart karakter i etten skal du lete lenge etter :) Er du heldig rekker du å trykke df før du dør, men da dør du alt for ofte av Wounds på GY :D hehe

 

Og om en 50 minstrel kan ta en creep alene. Om du treffer på en Green Dot(ikke signature) kan du nok kanskje klare det. Jeg har kun erfaring med Stalker, og med min Stalker klarer jeg ta minstrels, helt til de evt spiller døde og skriker i OOC på resten av Freepraidet :D

Endret av mortenma
Lenke til kommentar
Jeg synes lore-masters er de beste å spille, både i PvMP og PvE. Er nok allikevel lettere å være god om man spiller burglar, siden det er vanskelig å spille en LM bra. Har ikke vært i Ettens etter LM-nerfen i bok 14, men tror ikke det har forandret seg noe.

 

 

Kan jeg garantere deg at det har forandret seg! ;) før var LM bare latterig med all den CC'en som traff.. NÅ derimot resister man mer, og det er ikke så enkelt for en LM :) Man må spille bra for å vinne mot en reaver r7+

Men for å dempe litte denne LM nerfen, så er det overall mye mer resists fra alle klasser creep/freep.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

ah... Da satt jeg fast.:)

Sitter å lurer på hvilken class jeg skal velge. Det står mellom hobbit burglar eller guardian. Hvilken er den beste i 20+ og i fellowship?

 

Hvis det skulle være av interesse er min bror Mistrel. Hvilke burde jeg velge om jeg skal ha mest utnytte av broren min? :)

Lenke til kommentar
ah... Da satt jeg fast.:)

Sitter å lurer på hvilken class jeg skal velge. Det står mellom hobbit burglar eller guardian. Hvilken er den beste i 20+ og i fellowship?

 

Hvis det skulle være av interesse er min bror Mistrel. Hvilke burde jeg velge om jeg skal ha mest utnytte av broren min? :)

 

Da ville jeg vel strengt tatt spilt guardian hvis jeg var deg. Da har du tank-healer comboen, kjernen i ethvert fellowship. Da kan du egentlig klare det meste med å plukke opp tilfeldige til quests.

Lenke til kommentar
Trenger jeg egentlig kjøpe MoM når jeg faktisk har lasta ned oppdateringene osv?

Og hva blir isåfall nytt?

Oppdateringen lar deg bare se de nye klassene, de høyre levlene og utstyret som de med MoM har. Du kan vel også se områdene med oppdateringene. MoM lar deg bruke alt dette, dra de nye stedene osv.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

er kommet i lvl 19 nå, men har ikke helt tatt poenget når det gjelder crafting. Har veldig lyst å klare å crafte medium armorer, men skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det. Eneste jeg vet er at jeg er prospector/metalsmith elns. Finnes det noen forklaringer/guider om dette på norsk? engelsken min er ikke den beste :)

Lenke til kommentar

skal du lage medium armor må du velge tailor om jeg ikke tar helt feil.

 

her kan du se mye av hva de forskjellige proffesions kan lage.

http://lorebook.lotro.com/wiki/Category:Crafting

 

Armourer er det vocation du burde velge da. da lager du all slags armor (metalsmith + tailor) og prospector så du kan hakke metall til tingene.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
er kommet i lvl 19 nå, men har ikke helt tatt poenget når det gjelder crafting. Har veldig lyst å klare å crafte medium armorer, men skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det. Eneste jeg vet er at jeg er prospector/metalsmith elns. Finnes det noen forklaringer/guider om dette på norsk? engelsken min er ikke den beste :)

Hvilken server spiller du på?

Du velger en Vocation som gir deg tre professions. En profession kan f.eks. være prospector som lar deg hugge ut matrialer i de forskjellige mines rundtom og smelte matrialene sammen til ingots som igjen kan brukes av andre eller deg selv i annen profession.

 

Til Medium Armour er det vel tailor du trenger, altså Armourer som nevnt tidligere =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...