Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Jeg er lvl 30 Elf Hunter på Evernight. Er med i et kin med godt miljø og 35 stk i lvl 60 ^^,

Bare si fra hvis noen her trenger å bli med i kin :)

 

 

driver daglig å flyr rundt på Evernight selv. har en 60 champ som main, i et større kinship. hvilket kinship er det du er i?

 

Oppressors Of The Dark Lands :)

 

Det må jeg helt ærlig si at jeg faktisk ikke kan huske å ha sett rundt om i 21st og omegn. så det har jeg ikke hørt om du :p er selv i Legends Of Middle Earth. Var med i Exiles Of Beleriand før jeg bytta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Om du trykker til venstre for chatte-linja får du opp alle emotene du kan bruke (spredt over flere "sider", så trykk More emotes.)

 

Husk også at du kan skrive noe etter selve emoten for å forandre teksten om du vil. Om jeg heter Bob og skriver /mood_angry vil det normalt stå "Bob is angry". Jeg kan skrive noe annet, så det for eksempel står "Bob is pretty pissed off and thinks there are too many dwarves here." :p

Lenke til kommentar

Etter å hørt på Summoning en periode og sett gjennom ringenes herre filmene fikk jeg noe inni svarte lyst til å prøve LOTRO igjen, men prøver hele 7 dagers trailen istedet for å betale for en måned. Er det fortsatt noe liv i spillet? Syntes det er relativt kjedelig å levle alene så hadde vært flott om det fortsatt er folk i spillet.

Lenke til kommentar

Har et problem. Imens jeg spiller, så fryser plutselig bildet og det kommer en høy og ekkel pipe/hakke-lyd fra PCn. Da er eneste utvei å skru av PCn med knappen, og starte opp igjen.

 

Hvorfor skjer dette? Vet at det ikke har noe å gjøre med at PCn er for dårlig, er en av de kraftigste HP-maskinene(bærbar), og spiller LOTRO på andre maskiner som er dårligere uten problemer.

 

Verdt å merke seg at jeg ikke hadde dette problemet før, det funket fint de første to ukene, men i de siste to ukene skjer dette etter ca 20 min med spilling.

Lenke til kommentar
Har et problem. Imens jeg spiller, så fryser plutselig bildet og det kommer en høy og ekkel pipe/hakke-lyd fra PCn. Da er eneste utvei å skru av PCn med knappen, og starte opp igjen.

 

Hvorfor skjer dette? Vet at det ikke har noe å gjøre med at PCn er for dårlig, er en av de kraftigste HP-maskinene(bærbar), og spiller LOTRO på andre maskiner som er dårligere uten problemer.

 

Verdt å merke seg at jeg ikke hadde dette problemet før, det funket fint de første to ukene, men i de siste to ukene skjer dette etter ca 20 min med spilling.

Er pipingen fra PC-speakern eller fra høytalerene? Har du noe program som du kunne sjekket temperaturer med? Høres mest sannsynlig ut at det er noe i de baner.

Lenke til kommentar

hvis ikke problemet er relatert til temperatur så kan det være grafikkrelatert.

Prøv nyeste grafikkdriver.

Min Dell Inspiron 1720 hadde en tendens til å slå seg av helt umotivert da den var helt ny, etter en stund la Dell ut oppdatert grafikkdriver på Hjemmesida si. Da jeg la inn den nye driveren så var problemet borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...