Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen på Laurelin som har et bra kinship og lyst å få en 13 champion med? Har en 35-40 guardian på snowbourne, og en guardian på rundt 25 på laurelin, så jeg kjenner for så vidt spillet. Den er for øvrig ikke i bruk lenger da, kommer til å delete den eller flytte den for å låne gear/crafte.

 

Lurt å nevne navn på char kanskje.... Zethwulf.

 

Hvordan bytter jeg server forresten?

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Lekte litt med kameraet og fikk til noen blinkskudd. :)

 

 

 

Rule nr 1: Make it look like an accident...

 

 

 

 

 

 

 

Man kødder ikke med en sulten hobbit... (men aner ikke hvordan den katten klarte å blokke det der?) :dontgetit:

 

 

 

 

 

 

Grafisk ser det jo greit nok ut, og dette uten noe særlig skygger

 

 

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lasta ned 7-dagers demoen, og spilt litt. Er lvl 10 Man champion nå, Aldvulf of Rohan, på Laurelin. Det er moro, men først og fremst pga. Tolkien-universet. Mye likt WoW, som jeg har startet og sluttet med et par ganger. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe det, men tenkte jeg bare skulle poste litt her. :)

 

Driver for tiden å quester rundt Combe. Hadde vært artig å få sett mer av de kjente karakterene. Rekker jeg det, eller kommer ikke det før høyere level? Bare koser meg, så tviler på jeg kommer noe særlig høyt før tiden er ute.

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

Gjorde ferdig prologen i går kveld, så nå er neste den første questen i den første boka, som jeg fikk av et gledelig gjensyn med Strider. Han sa at jeg burde ha meg meg folk, hvor mange da? Er på lvl 12 nå.

 

Og et annet spørsmål: Er det disse bøkene som er hovedhistorien? Ser mye snakk om de rundt om kring, at nr. 13 akkurat har blitt sluppet og slik.

Lenke til kommentar

Man trengte fellowship før, men nå er det solo frem til siste kapittel, de har bare ikke oppdatert teksten.

 

Tror du skal klare denne og en stund videre som lv. 12.

 

Ja dette er hovedhistorien. Noen av disse bøkene (1-10) er ganske så bra, noen var helt topp. Har ikke gjort mer enn bok 10, men etter det jeg har lest har jeg ikke gått glipp av så mye.

Lenke til kommentar
Tenker jeg prøver meg etterpå da.

 

Får man noen oppdrag som har med ringens brorskap og deres oppdrag å gjøre?

 

Ja, man møter flere av hovedpersonene, men nå har jo strengt tatt ikke ringens brorskap blitt samlet enda. Det skjer ikke før den store utvidelsen som kommer til høsten.

 

Book 1 vil gi deg et godt inntrykk i hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...