Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Bad!

 

Men jeg har bare gode erfaringer med codemaster, de var veldig hjelpsomme når jeg hadde problemer med å huske passordet og brukernavnet på en gammel account. De svarte relativt kjapt. Fikk mail i helgen også, men vet ikke om det var en data som sendte automatisk

 

:)

 

Men er det vits å kjøpe MoM om en ikke er i 50?

Både ja og nei. Du får jo de nye classene, områder osv, men du får jo ikke vært der noe særlig før lvl 45 (Det var da jeg begynte å bevege meg mot eregion/moria).

 

Men kjøp det, du :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bad!

 

Men jeg har bare gode erfaringer med codemaster, de var veldig hjelpsomme når jeg hadde problemer med å huske passordet og brukernavnet på en gammel account. De svarte relativt kjapt. Fikk mail i helgen også, men vet ikke om det var en data som sendte automatisk

 

:)

 

Men er det vits å kjøpe MoM om en ikke er i 50?

Både ja og nei. Du får jo de nye classene, områder osv, men du får jo ikke vært der noe særlig før lvl 45 (Det var da jeg begynte å bevege meg mot eregion/moria).

 

Men kjøp det, du :)

 

SoA koster jo en hundrings nå da, så du får jo SoA + MoM for prisen av et helt vanlig spill.. Lavere faktisk. Eller du kan kjøpe en special edition av MoM, eller en compilation pack. Sparer penger =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
driver å innstalerer patcher har ikke kjøpt og innstalert mines of moria enda.

 

det som bekymrer meg er att update game data disconect står på 430%. og har holdt på å innstalere seg i ganske mange timer.

 

skal det være slik?

Det er nok normalt. Bare la den gå, du, så gjør du noe annet mens den går. Så ser du etter i blant om den er ferdig :)

Lenke til kommentar

Hei, Da var nye special edition i box i hylla her hjemme. Både SoA og MoM var med i pakka. Men har selvfølgelig et par spørsmål:

 

1. skjønte ikke bæret av hvordan jeg skal få tak i de 3 special itemsene som følte med pakka?

 

2. Noen forslag til hvilken server jeg skal spille? (Vill helst slippe wow kids)

 

3. Må jeg vente til jeg blir i høy lvl før jeg kan dra til Moria? Litt kjedelig da det følte med kart osv..

 

4. Ossen er det med patching? Må jeg ha noen updates med denne pakka eller er alt i box?

 

happy gaming!

Endret av PaoloMaldini
Lenke til kommentar
Hei, Da var nye special edition i box i hylla her hjemme. Både SoA og MoM var med i pakka. Men har selvfølgelig et par spørsmål:

 

1. skjønte ikke bæret av hvordan jeg skal få tak i de 3 special itemsene som følte med pakka?

 

2. Noen forslag til hvilken server jeg skal spille? (Vill helst slippe wow kids)

 

3. Må jeg vente til jeg blir i høy lvl før jeg kan dra til Moria? Litt kjedelig da det følte med kart osv..

 

4. Ossen er det med patching? Må jeg ha noen updates med denne pakka eller er alt i box?

 

happy gaming!

 

 

1. Du har en code du skal skrive inn på sia dems etter du har logga inn (der du lager acc) så er det vel bare å gå in-game så har du en coin i baggen din, lever den til en npc i en av hoved byene (Michel Delving, Thorin's Gate, Bree eller Rivendell (?)

 

2. Jeg spiller selv på [EN-RP] Laurelin, det er en RP server så om du liker å RP'e er det en bra server å velge. Har bare møtt hyggelige å 'mature' folk der. Har sett noen i starte zonene som prater ''leet'' språket, men dem får fort melding tilbake om at dem ikke kan snakke slik. Det er vel mest folk som kommer fra andre spill å har akkurat starta. Ellers er det bare voksene folk som spiller. Med voksen mener jeg da at dem oppfører seg å slikt.

 

3. Desverre må du nok det, da det er en lvl 47-50+ zone, men alle andre plasser er like om ikke bedre enn Moria, så du kommer til å ha det artig fra du logger inn.

 

4. Om du kjøpte special edition (?) Den med Moria å SoA så skal det ikke ta lang tid nei, da installer du bare å kanskje et par små patcher. Max 30 min vil jeg tro.

 

Håper det hjalp deg =)

Lenke til kommentar
ahh..Tusen takk for flott svar. Køpte SE ja.

 

to små spm til:

 

Må jeg gå gjennom det start opplegget med hver ny char?

 

Finnes det no norske community i Laurelin ? En nettside elr et kin?

1: Ja, det må du. Det tar kortere og kortere tid for hver char du starter, for da kjenner du jo til stedet/hva du skal gjøre osv.

 

2: Kan ikke svare, spiller på Eldar :)

Lenke til kommentar
Finnes det no norske community i Laurelin ? En nettside elr et kin?

 

 

Finnes så vidt jeg vey ingen Norske Kinships eller alliancer på Laurelin, men jeg vet om ett skandinavisk Kinship som heter; The Great Adventurers tror jeg.

Bare spør meg om ting ingame hvis det er noe du lurer på :D

Spiller mest på en char som heter Etheli for tia :D

Barstan

Adalricus

Etheli

Lenke til kommentar

Et lite spørsmå :D

Hvordan oppfattes PvMP etter Mom på de forskjellige serverene?

Min personlige mening er at det er totalt ødelagt på Laurelin, et Kinship osm heter Hispanea bidrar sterkt til det gjennom å nekte og joine raids og kun leeche av de og creepsa og Hisp forlater aldri EC, de farmer kun der.

Man kan ta 2-3 keeps før creepsa begynner og forsvare de de har :S

Lenke til kommentar
Der mener jeg du har feil, og det veldig grundig og.

 

I pvMP vil jeg si at Burglars er den beste klassen, fulgt av Loremaster, Minstrel, Champion, Guardian og Hunter.

 

Dette kan selvsagt diskuteres på hvordan klassen blir spillt. Men av erfaring fra både creep og freep er burglars absolutt suverene i PvMP!

 

Nå tar jeg mine fakta fra solo fighting, men ønsker du tips til PvMP raid form så kan jeg gi det også ;)

 

Fra et solo fighting point of veiw er jeg ikke enig her, jeg mener absolut at champions er beste når det gjelder dette i Ettens hvis man kan spille champion, men det er hvis det er snakk om å kjempe til døden da. Når det gjelder feige måter å stikke av på er Burg selvsagt best ;)

Spiller Champion selv og kan slå alle creep classes i en fair 1vs1 figth.

Etter MoM kan jeg tilogmed ta fler en 1 alene.

Tok 2 reavers alene i helga, en R10 elite og en r2 blue ring.

Klarte også 4 green dot spiders :D Aoe ftw!

 

De du ser med flest stjerner i Ettens er som oftest Burglars.

 

Lyst til å påpeke at Stjerner som oftest ikke har noen sammenheng med talent eller noe liknende men kun hvor feig man er og hvor tidlig man rømmer, det blir derfor veldig feil å sette dette inn i en sammenheng med hvem som er god og ikke god! ;)

 

--

Barstan Champion ;)

Lenke til kommentar

Det skal vist være noe aktivitet på Eldar serveren når det gjelder PvMP, men alle creeps whiner om at alt er øddelakt å ditt og datt ikke er bra nok. Men men, slik har det alltid vært med creepsa på Eldar. Mange er slike "Jeg er best". Sier ikke at alle er det, men mangen.

 

MEN, Før SOA var det ekstremt bra PvMP på Eldar, var minst 1-2 raids som var gående hele dagene på begge sider. Var utrolig gøy, da hele raids følgte en leader og gjorde akkorat som han sa. Mange "epic" battles før Shaddows of angmar i etten, og jeg kan med ganske god sikkerhet si at Eldar var den beste serveren for pvmp

 

 

det er vell ca en uke side sist jeg spilte PvMP. Da var hvertfall alle kampene enten ved EC, "Tol Ec side bridge" , Tol Ascaran eller rundt omkring Tir område.

 

Hvem som er best 1vs1 tør jeg ikke si. Alle klasser har sine svakheter og sterkheter. Går alt på hvem som spiller. Før Shaddows of angmar, vant jeg som minstrel så og si alle 1vs1, men har ikke hatt så mange nå etter Mines of moria så jeg vett ikke om minstrel er like bra enda.

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar
Det skal vist være noe aktivitet på Eldar serveren når det gjelder PvMP, men alle creeps whiner om at alt er øddelakt å ditt og datt ikke er bra nok. Men men, slik har det alltid vært med creepsa på Eldar. Mange er slike "Jeg er best". Sier ikke at alle er det, men mangen.

 

MEN, Før SOA var det ekstremt bra PvMP på Eldar, var minst 1-2 raids som var gående hele dagene på begge sider. Var utrolig gøy, da hele raids følgte en leader og gjorde akkorat som han sa. Mange "epic" battles før Shaddows of angmar i etten, og jeg kan med ganske god sikkerhet si at Eldar var den beste serveren for pvmp

 

 

det er vell ca en uke side sist jeg spilte PvMP. Da var hvertfall alle kampene enten ved EC, "Tol Ec side bridge" , Tol Ascaran eller rundt omkring Tir område.

 

Hvem som er best 1vs1 tør jeg ikke si. Alle klasser har sine svakheter og sterkheter. Går alt på hvem som spiller. Før Shaddows of angmar, vant jeg som minstrel så og si alle 1vs1, men har ikke hatt så mange nå etter Mines of moria så jeg vett ikke om minstrel er like bra enda.

 

Jo høres fornuftig ut, selv om jeg ikke er så beskjeden som deg nr det gjelder uttalelser om hvilken klasser som jeg syntes er best ;-)

Det er noe ved meg som irriterer meg selv noen ganger og ;-) har jeg først tatt et standpunkt er jeg kjempelojal mot det :-D

Jeg har Champion som main PvMP class så etter min mening finnes det ikke noe bedre :-D

 

Nå som jeg har begynt litt på Eldar blir vi nok litt kjent ;-) da vil du få merke at jeg ikke gir meg i en eneste diskusjon ;-) Vertfall ikke uten en laaang kamp ;)

Lenke til kommentar
Havner du i diskusjon med "Etten heroes" eller "the green company" som noen vil kalle dem så får du ganske mange etter deg da :D

 

/Dem som er rank 9++ i etten :)

 

:O

Høres inntressant ut hehe ;)

Må spille meg opp litt slik at jeg kan ta med Barstan (Eldar Edition) i Ettens og ranke da, og se hvordan disse "Ettens Heroes" spiller ;)

Hvis jeg er uenig så... ;)

For å si det enkelt, jeg har litt vanskelig får og holde kjeft hvis det er noe jeg ikke liker ;) Passer bare på og unngå "flaming" osv.. som kan få meg bannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...