Gå til innhold

AoC: Krisemelding fra Funcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de tar seg god tid og gjør hele spillet ferdig, og ikke bare skynder seg å raske i hopen spillet for å nå release datoen. Vanguard: Saga Of Heroes er et meget bra MMORPG, men det ble sluppet tre måneder for tidlig. Resultatet var en drøss bugs og ting som ikke ble gjort ferdig (f.eks kunne man ikke se om hadde noe på hodet). Jeg likte det ganske lenge og hadde mye morro, men jeg følte jeg like gjerne kunne ha spilt det offline siden jeg fant noen å danne en gruppe med ca fire ganger pr måned i gjennomsnitt. Det er i minste laget. Til sammenligning spilte jeg LotR i nesten to måneder i strekk og spilte alene kun når jeg ikke gadd bli med i en gruppe, og selv da fikk jeg ofte spørsmål om å bli med i grupper. På den annen side stod jeg langt ute i ødemarken og denga løs på en diger ulv da en dame kom spaserende bort til meg og spurte om jeg ville være med i guilden hennes. Jeg hadde aldri sett henne før. Det kan bli vel folksomt. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hm, vurderer sterkt å kjøpe meg inn i Funcom. Kommer det nok en utsettelse, så blir det nok til at jeg kjøper noen aksjer. Men veldig usikker på om spillet blir en flopp eller ikke.

 

Å du vurdere aksjer?!

HAdde jeg hatt penger å innvistere hadde jeg garantert brukt dem på Funcom aksjer!

Sjansene for at AoC flopper er minimale, grunnene til dette er bla:

 

*Funcom- De har et meget sterkt navn innen Mmorpg sjangeren pga sitt Anarchy Online (som fortsatt lever i beste velgående)

Dette er jo også et kvalitetstegn siden Funcom da har lang erfaring med mmorpg`s

 

*Conan- Selve Conan frachinse er massivt! Conan universet er minst like stort som Tolkien, Warcraft og andre Fantasy univers.

 

*Spillet har allerede før release vunnet en haug priser som best in show, most promising mmorpg, best looking,etc,etc.

 

Selv mener jeg det er 95% sjangs for at Aoc blir en stor hit!

Like mange spillere som WoW får de nok ikke men alt over 1 mill spillere er meget bra for et mmorpg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...