Gå til innhold

Kommentarer - Fender on Fire


Anbefalte innlegg

Vil først takke for alle kommentarer!

 

Stoppet dette opp helt?

Nei, har bare hatt alt for mye å gjøre etter at skolen startet igjen. Ser ut til at det blir en rolig helg nå, så har i grunnen store planer om gitarbygging. Regner med å få ut en ny update innen søndag.

 

Tenker den oppskrifta på pianolakk tok litt luven av arbeidslysta til til RB, eller ..?

Hehe, kan ikke gi opp om man møter litt motstand ;) Tenker jeg prøver på en liten trekloss for å se om jeg får det til, er jo lettere å finne seg en ny trekloss enn å slipe ned hele gitaren hvis det skjærer seg :p Takker for oppskrift på pianolakk btw ;)

 

Du kan jo tenke på å oppgradere med trådløs USB når det kommer, og micro-pc i en beltpack, med 1/4" jack ut.

Hadde vært sykt konge, men blir vel kanskje litt i drøyeste laget. Tenkte å montere en usb-kontakt type B omtrent slik jack-kontakten er montert på originale strat. Hadde jeg hatt batteri eller noe slikt i gitaren, burde det vært mulig å bruke en jack-kabel, siden det bare trengs to ledere for å sende et signal. De to andre lederne i en usb-kabel er til strøm/jord. Men 5V er en litt vanskelig spenning, og det er i grunnen mye greiere å slippe batterier, så tror nok det må bli usb. Så en svart usb-kabel på datakjeden en dag, tror jeg må ha en slik bare for det estetiske sin del. Ser ikke bra ut med svart pianolakk og lys grå usb-kabel.

 

Stemmer glatt på denne uten å ha sett alle kandidatene enda...

Steike, jammen er jeg nominert i arbeidslogg-konkurransen! På tide å få litt gang på sakene nå...

Tusen takk til alle som har stemt til nå, og til dere som ikke har gjort det, ligger avstemningen på denne tråden.

Endret av RB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Hahahah, ikke gi meg falskt håp. Lillebroren min har skrudd opp hele sin gamle el-gitar for å lage en selv :p

 

Kanskje han får inspirasjon til å fortsette ved neste update.

 

Btw, den omformuleringen.. Var det å legge til et spørsmålstegn? :p

Endret av Naitsirhc7
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...