Gå til innhold

6,3mm - 3,5mm-adapter i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp bestilt eit par hodetelefoner, men dei har desverre ein 6,3mm-utgang. For å kunne bruke den med PCen treng eg derfor eit adapter. Det finst massevis av denne typen å få tak i i Norge, men eg klarer ikkje å finne nokon i Norge som har denne høgkvalitets typen. Sennheser skal visstnok ha ein tilsvarende.

Er det nokon som veit korleis ein kan få tak i ein slik utan å måtte betale dobbelt så mykje i frakt som på sjølve vara?

Edit: Var litt usikker på plassering, men sidan det stod:

Diskuter høyttalere, kabler, spikes, elementer, høyttalermerker [..]

håper eg at eg har posta rett plass.

Endret av raspekaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå "bare" en overgang da, de helt store kvalitetsforskjellene sett bort ifra hvor godt pluggene sitter er nok fraværende :)

Ville tatt en tur på Clasern / Biltema / en lokal hifi/kabel/elektrosjappe og sett på mulighetene.

Skrevet
Ville tatt en tur på Clasern / Biltema / en lokal hifi/kabel/elektrosjappe og sett på mulighetene.

9249467[/snapback]

Ok, hadde tenkt meg ein tur til byen (vel by og by, vi har i alle fall ein Biltema) i morgon, og sjå kva dei har der, og så kan eg eventuelt kjøpe ein Grado/Sennheiser dersom eg skulle vere så heldig å komme over ein seinare. :)

Skrevet

Det er i alle fall ingenting på nettsidene deira, og eg bur eit godt stykke unna nermaste butikk. Kan kanskje ringe og spørje om dei har eller kan importere og eventuelt ta turen innom neste gong eg er i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...