Gå til innhold

PS3 og utsettelser


Tharos.

Anbefalte innlegg

For min del er dette med å understreke at Unreal 3 på PS3 er kan være vanskelig, vurderte å kjøpe det til PS3`en jeg får i midten av september. Men jeg kjøper istede LittelBigPlanet ettersom det er esklusivt til PS3 etter hva jeg kan huske og jeg likte ikke Strangehold så veldig når jeg prøvde demoen(til 360).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stranglehold's PS3 delay ONLY for Euro version. US version still on track for September 17.

 

Linky.

 

Når skal disse jævla tyskerne lære seg engelsk?

 

Edit: Gjetter at oversettelser til diverse språk er grunnen til utsettelse.

9244690[/snapback]

Edit: Du gjetter, men jeg VEDDER på at det er derfor.

The Darkness Spiderman 3 nå Strangelhold? Ser ut som oversetterne er litt sløve med PS3 spill.

Lenke til kommentar

Utsettelser, utsettelser.... Er jo kanskje kjedelig der og da, men finner de alvorlige bugs synes jeg det er helt greit at det blir utsatt. Man legger ikke ut nesten 600,- for et spill for å patche det i hytt og gevær (selv om det er ganske enkelt på PS3 da :wee: )

 

Allikevel, en dårlig nyhet. :nei:

Lenke til kommentar

The darkness og spiderman 3 kan man bare lure på hvorfor kom så sent, men det gjaldt kun europa.. så det er ikke så rart å tenke oversettelsen var skylden. På en annen side burde det da ikke kun ha vært ps3 versjonen som ble utsatt.. så sannsynligvis er det noe galt med sony europe (som vi desverre vet er totalt idioter (lik-sang noen?) eller deres partnere.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Tja...virker som Stranglehold ikke er utsatt til PS3 likevel. Kommer riktignok ut etter 360-versjonen, men det har alltid vært planlagt.

 

Unsubstantiated rumors (i.e. no one decided to ask Midway) this morning suggested Stranglehold for the PlayStation 3, which is already releasing a few weeks after its Xbox 360 and PC counterparts, would be missing its September release date completely and moving to an unspecified launch window. Obviously, given the game's based on the Unreal Engine 3, many started trying to "connect the dots," given the engine's trouble on the platform.

 

1UP asked Midway what the deal was -- but there's nothing to report. Midway's European public relations counterparts simply forgot to attach a release date in a news blast about Stranglehold and the Internet ran with it. As of today, Stranglehold for PS3 is still on track for its previously announced September 17th release.

 

Kilde: 1up.com

 

Edit: Ok, ser at det er nevnt overnfor at utsettelsen gjelder kun den Europeiske datoen. My bad.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...