Gå til innhold

PS3 og utsettelser


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg så av dette spillet på On the Spot(gamespot.com) under E3, så går man ikke akkurat glipp av noe hvis ikke dette spillet blir lansert... :)

9243277[/snapback]

Etter å ha hørt og lest reviews av journalistene hos 1UP og EGM som har testet spillet så virker det som man vil gå glipp av noe....

 

Blitt omtalt som next gen Max Payne, og spørr du meg så er det et kvalitetsstempel.

Lenke til kommentar

Stranglehold virka da ganske bra det, etter demoen på X360 å dømme. Men det er ikke diskusjonen.

 

Jeg er lei av at spill blir utsatt. Jeg vil veldig gjerne sammenligne spill mellom konsollene, eller iallefall ha et valg til hvilken konsoll jeg vil kjøpe det. I tillegg kommer spilla såpass sjelden nå for tida, at det er liksom ingenting å spille mer. Det blir kun venting og ingen spilling. Det er det som plager meg.

Lenke til kommentar
Kits frå SONY kom ut ca samtidig Urge. Så det at utviklarane har eit år meir erfaring stemmer ikkje.

9244175[/snapback]

Om enkelte utivklere allerede har lagd 1-2 spill for X360 før PS3 kom, samenkoblet med det faktum at PS3 har en langt mer særegen arkitektur, så spiller det vel liten rolle om dev-kit'ene kom samtidig (om det stemmer).

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...