Gå til innhold

Bli med i Tabula Rasa-betaen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laster ned via Gamer.nos torrent, har 1 MB/s, går jo som bare juling, dette. :) Men makser ikke ut linja mi helt ennå.

9243906[/snapback]

Har ikkje mykje peiling på slikt, men laster ned via Opera (som bruker torrent til å laste ned, trur eg). På hastighet står det: 500-700 KB/s / 100-150 KB/s.

 

Edit: Bra eg sjekker Gamer.no ofte, ellers kunne eg ende opp med å ikkje på ein nøkkel. :)

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
This serial code currently requires you to be at least 18 years old to use it.

Må jeg lage ny konto nå siden jeg skrev inn riktig fødselsdato (90) når jeg lagde kontoen?

 

Idioti at man må være 18 for å bruke serial koden, burde hvertfall stått stor advarsel i mailen osv. :p

 

Skaffe meg ny mail og greier da. Jippi \o/

Lenke til kommentar

Umm, man kan komme inn i betaen uansett hvis du registrerer deg hos NCSoft, dvs. oppretter en konto (hvis du ikke har en fra før av da), og klikker på Join Beta linken på sidene deres.

Det virker som om de sliter med antall testere, og jeg skjønner de godt. Jeg vet at det er en beta, men helt siden lukket beta har det vært minimalt av forandringer/oppdateringer før gårsdagens store patch, som har endret stats'ene på de fleste ting til de grader. Ser ut som det blir bedre nå fremover, så jeg kan ialtfall si at det er bra at de ikke bruker "beta" fasen som en "utvidet reklame demo". Er fremdeles svære teksturer i landskapet som er buggy eller borte ved bruk av enkelte skjermkort, så håper de fikser det snart. Ellers er det et ålreit spill.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
This serial code currently requires you to be at least 18 years old to use it.

Må jeg lage ny konto nå siden jeg skrev inn riktig fødselsdato (90) når jeg lagde kontoen?

 

Idioti at man må være 18 for å bruke serial koden, burde hvertfall stått stor advarsel i mailen osv. :p

 

Skaffe meg ny mail og greier da. Jippi \o/

9244265[/snapback]

Då veit eg det. :wee: Slepper eg meg bryet med det.

Lenke til kommentar

Buggy uferdig beta er helt greit i min bok. Det er jo slik testing betaer egentlig er regnet for, og folk har fått helt feil inntrykk at markedsføringsfolk som har begynnt å brue det som reklameverktøy i stedet...

 

Håper dog bare de tar nok tid i beta fasen til å få et ferdig produkt før release. Konseptet her er interessant nok til at det blir for dumt om det går i bakken før det har hatt en sjanse...

 

-Stigma

Lenke til kommentar
This serial code currently requires you to be at least 18 years old to use it.

Må jeg lage ny konto nå siden jeg skrev inn riktig fødselsdato (90) når jeg lagde kontoen?

 

Idioti at man må være 18 for å bruke serial koden, burde hvertfall stått stor advarsel i mailen osv. :p

 

Skaffe meg ny mail og greier da. Jippi \o/

9244265[/snapback]

Då veit eg det. :wee: Slepper eg meg bryet med det.

9244299[/snapback]

Fikk lage ny konto på samme mailen :w00t:

Lenke til kommentar
Buggy uferdig beta er helt greit i min bok. Det er jo slik testing betaer egentlig er regnet for, og folk har fått helt feil inntrykk at markedsføringsfolk som har begynnt å brue det som reklameverktøy i stedet...

 

Håper dog bare de tar nok tid i beta fasen til å få et ferdig produkt før release. Konseptet her er interessant nok til at det blir for dumt om det går i bakken før det har hatt en sjanse...

 

-Stigma

9244357[/snapback]

 

 

Mmm, håper inderlig ikke at det ender opp i samme bøtta som Auto Assault. AA hadde et nokså genialt spill konsept egentlig. Synd at det fikk så lite (og dårlig) markedsføring :( . Virket nesten som det var *flere* folk i AA beta'en enn det var ved spillet's release...

Lenke til kommentar
kjører DD fra gamershell istedenfor torrenten. Den går alt for tregt.

9243417[/snapback]

Jeg fikk maksimal hastighet når jeg forsøkte nå, og erfaringsmessig får vi svært god tilbakemelding på hastigheten fra vår filserver. Har du anledning til å gi oss en trace route til download.gamer.no, så kan vi finne ut hva som kan være problemet?

 

Hvis du har Windows XP: Start-menyen -> kjør -> skriv "cmd" og trykk Enter -> skriv tracert download.gamer.no

 

Deretter kopierer/limer du inn resultatet her.

 

 

 

DEt er rett å slett for dårlig å laste ned med 4 seedere , og en masse leechers, så gamershell var vel igrunn bedre , I og med at det er http download

Lenke til kommentar
Bruttern var med i closed beta...

 

Spillet så sugent ut, og han likte det ikke heller :/

Lagga som F og gjorde det.

9247322[/snapback]

Korleis kunne han vere med? Starter det ikkje kl. 17:00 på fredag (altså den 10.)?

9247380[/snapback]

 

Mange som "skipper" gjennom artikler og følgende forum innlegg, tydeligvis... den lukkede betaen begynte i midten av mai. Virker som det kommer til å forbli lukket frem til slutten av august. Får se om det blir en åpen beta etter det.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...