Gå til innhold

Bli med i Tabula Rasa-betaen (PC)


Anbefalte innlegg

Les emailen du fikk da..

 

Du får deretter tilgang til de europeiske betaserverne frem til søndag 19. august, innenfor følgende tidsrom:

 

10. august til 12. august: 17:00-00:00

13. august: 17:00-02:00

15. august: 17:00-02:00

17. august til 19. august: 17:00-00:00

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det var de 500 første som fikk.

9253516[/snapback]

Det var det, og eg var ein av dei. :wee:

 

Edit: Skulle ikkje betatestingen for idag slutt kl. 00:00? Viss ja, det er noko gale. For eg sitter og speler no. Kl. 01:00, ein time etter det skulle sluttet.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Tror det var de 500 første som fikk.

9253516[/snapback]

Det var det, og eg var ein av dei. :wee:

 

Edit: Skulle ikkje betatestingen for idag slutt kl. 00:00? Viss ja, det er noko gale. For eg sitter og speler no. Kl. 01:00, ein time etter det skulle sluttet.

9253902[/snapback]

 

 

Det startet rundt 4 i går da, og serverne er fortsatt oppe ^^

Lenke til kommentar
ftp://ftp.playtr.com/

 

Mye bedre download, gjør ikek noe om du hopper ut av nett

(det er offisiell downloader)

9254091[/snapback]

Det gjør ingenting om du detter av nett hvis du bruker BitTorrent heller, og min erfaring var at det gikk vesentlig raskere å laste ned via vår link - enn fra denne FTP-en. Hvis du har annen erfaring vil vi gjerne høre detaljer om det, slik at vi kan se hva som må til for å forbedre vår tjeneste :-)

 

Jeg driver nå å laster ned nye klienten (0.19.2.0.exe), som NCsoft la opp der i går, og vil oppdatere linken i artikkelen vår så snart den er klar til nedlasting fra Gamer.no. De som allerede har lastet ned tidligere, og patchet opp, trenger ikke gjøre noe.

 

Det er kun de som ikke tidligere har lastet ned noen klient som bør laste ned de en nyest klienten. Da sparer man veldig mye tid på oppdateringer i etterkant, ettersom NCsoft-serverne ikke tilbyr særlig god hastighet gjennom NCsoft Launcher-opplegget.

 

Oppdatering: Nå er artikkelen oppdatert med link til lokal og kjapp nedlasting av klientversjon 0.19.2.0.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Oi "vinner" alderi sånne ting jeg, så ble overasket når jeg fant mailen blant all spamen i mail proget nå. driver å laster ned den siste versjonen nå 0.19.2.0 håper å få spillt litt i kveld. Er litt lei all mmo med sverd.

 

Må ærlig innrøme at jeg har ikke sett så veldig frem til dette spillet før jeg så en video av det med garriot duden på GT.

 

btw sån off topic jeg har satt thunderbird til å legge all mail merket spam i trash folder, men den blir ikke det det går greit når jeg setter den til å slette all mail som blir merket spam. Men jeg vil helst kunne gå over det en gang i blandt for å forsikre meg om at mail som ikke er spam ikke er der.

Lenke til kommentar
ftp://ftp.playtr.com/

 

Mye bedre download, gjør ikek noe om du hopper ut av nett

(det er offisiell downloader)

9254091[/snapback]

Det gjør ingenting om du detter av nett hvis du bruker BitTorrent heller, og min erfaring var at det gikk vesentlig raskere å laste ned via vår link - enn fra denne FTP-en. Hvis du har annen erfaring vil vi gjerne høre detaljer om det, slik at vi kan se hva som må til for å forbedre vår tjeneste :-)

 

Jeg driver nå å laster ned nye klienten (0.19.2.0.exe), som NCsoft la opp der i går, og vil oppdatere linken i artikkelen vår så snart den er klar til nedlasting fra Gamer.no. De som allerede har lastet ned tidligere, og patchet opp, trenger ikke gjøre noe.

 

Det er kun de som ikke tidligere har lastet ned noen klient som bør laste ned de en nyest klienten. Da sparer man veldig mye tid på oppdateringer i etterkant, ettersom NCsoft-serverne ikke tilbyr særlig god hastighet gjennom NCsoft Launcher-opplegget.

 

Oppdatering: Nå er artikkelen oppdatert med link til lokal og kjapp nedlasting av klientversjon 0.19.2.0.

9255096[/snapback]

 

Ja for på linken jeg ga, trengte du ikke patche, den er up-to-date 24/7 , og jeg nådde hastighet på 370kbs nedlasting

Lenke til kommentar
Ja for på linken jeg ga, trengte du ikke patche, den er up-to-date 24/7 , og jeg nådde hastighet på 370kbs nedlasting

9257197[/snapback]

Du overdriver ikke bare litt nå :-)

 

Linken du gav var akkurat like oppdatert som linken i vår artikkel, inntil NCsoft la ut en ny klient 10. august klokken 13:24. Før den tid hadde de ikke oppdatert siden 3. juli. Vi kan ikke legge ut en fil hos oss, før den faktisk finnes. Når vi oppdaget denne nye klienten, oppdaterte vi også filen vi tilbø her på Gamer.no :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...