Gå til innhold

Bli med i Tabula Rasa-betaen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har Windows XP: Start-menyen -> kjør -> skriv "cmd" og trykk Enter -> skriv tracert download.gamer.no

 

Deretter kopierer/limer du inn resultatet her.

 

 

 

DEt er rett å slett for dårlig å laste ned med 4 seedere , og en masse leechers, så gamershell var vel igrunn bedre , I og med at det er http download

9245773[/snapback]

 

Hvorvidt det er 4 med fullstendig kopi er ikke så veldig farlig, så lenge distribusjonen av fildelene overfor de andre klientene er god. De tallene er forholdsvis irrelevante for om du får god hastighet eller ikke.

Lenke til kommentar
Nå har jeg oppdatert og slikt ja! Får håpe på at jeg er heldig og får key idag.

 

Blir keyene gitt i rekkefølge på når de ble sendt inn eller random?

9248585[/snapback]

De 500 første som svarte korrekt på spørsmålet, får nøkler. De som svarte før klokken 17 i går har allerede fått sine nøkler. Resten får nøklene klokken 17 i dag.

Lenke til kommentar

Har skjønt det der ^^,

 

Men hva om for mange sender inn riktig svar? Vil de som sendte inn før de andre da bli "valgt" eller er dette random, altså for oss som sendte inn for seint.

 

EDiT: Dere har ihvertfall fått en ny leser etter denne konkuransen! Så tilfeldigvis innom siden litt for seint i går. Kommer til å fortsette å følge med på ting som skjer på siden! Flotte artikler

Endret av oleerik
Lenke til kommentar
Jeg vil også anbefale folk som har planer om å faktisk spille betaen i kveld å begynne oppdateringsprosessen snarest.

 

Laster ned patchen med 160 KB/s, og har over 2 timer igjen. Regnet det ut til en patch på cirka 1.3 GB - ikke småtterier, med andre ord.

9248037[/snapback]

 

Hvor kan du få tak i denne :) ?

Lenke til kommentar
Jeg vil også anbefale folk som har planer om å faktisk spille betaen i kveld å begynne oppdateringsprosessen snarest.

 

Laster ned patchen med 160 KB/s, og har over 2 timer igjen. Regnet det ut til en patch på cirka 1.3 GB - ikke småtterier, med andre ord.

9248037[/snapback]

 

Hvor kan du få tak i denne :) ?

9249157[/snapback]

Etter å ha lastet ned spille og instalert det, start det og nede i venstre hjørne er det en knapp "update"

Trykk på denn

 

Edit: jeg vil også anbefale ALLE og laste den ned

 

De som får keyen klokken 17:00 tror eg ikke får så mye spille tid etter som updaten tar lang tid

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
De som får keyen klokken 17:00 tror eg ikke får så mye spille tid etter som updaten tar lang tid

9249442[/snapback]

Betaklienten vi fikk beskjed om å legge opp av vår NCsoft-kontakt, viste seg å være fra april. I ettertid er vi gjort kjent med at det er kommet en nyere klient (versjon 0.17.1.0), og denne er nå tilgjenglig i samme link nederst i artikkelen. Forhåpentligvis fører dette til mindre ekstraarbeid for de som enda ikke har startet nedlastingen av betaklienten.

 

Utsendingen av de siste betanøklene er forøvrig fremskyldet til klokken 16:00, slik at de resterende spillerne får litt forberedningstid på seg før man kan slippe inn i spillet :-)

Lenke til kommentar
De som får keyen klokken 17:00 tror eg ikke får så mye spille tid etter som updaten tar lang tid

9249442[/snapback]

Betaklienten vi fikk beskjed om å legge opp av vår NCsoft-kontakt, viste seg å være fra april. I ettertid er vi gjort kjent med at det er kommet en nyere klient (versjon 0.17.1.0), og denne er nå tilgjenglig i samme link nederst i artikkelen. Forhåpentligvis fører dette til mindre ekstraarbeid for de som enda ikke har startet nedlastingen av betaklienten.

 

Utsendingen av de siste betanøklene er forøvrig fremskyldet til klokken 16:00, slik at de resterende spillerne får litt forberedningstid på seg før man kan slippe inn i spillet :-)

9249686[/snapback]

 

 

Så viss eg stopper updaten og begynner denne vil eg få updaten ?

Lenke til kommentar
De som får keyen klokken 17:00 tror eg ikke får så mye spille tid etter som updaten tar lang tid

9249442[/snapback]

Betaklienten vi fikk beskjed om å legge opp av vår NCsoft-kontakt, viste seg å være fra april. I ettertid er vi gjort kjent med at det er kommet en nyere klient (versjon 0.17.1.0), og denne er nå tilgjenglig i samme link nederst i artikkelen. Forhåpentligvis fører dette til mindre ekstraarbeid for de som enda ikke har startet nedlastingen av betaklienten.

 

Utsendingen av de siste betanøklene er forøvrig fremskyldet til klokken 16:00, slik at de resterende spillerne får litt forberedningstid på seg før man kan slippe inn i spillet :-)

9249686[/snapback]

 

 

Så viss eg stopper updaten og begynner denne vil eg få updaten ?

9250262[/snapback]

Uansett hvilken klient du velger å laste ned, så vil du få beskjed om det er behov for å oppdatere den når den er installert. Poenget er at det er mindre oppdateringer jo ferskere klient du har. Den vi linker til i artikkelen nå, er den aller ferskeste :-)

Lenke til kommentar
har ekstra key...  send pm

9250078[/snapback]

 

Neitakk, ellers takk:]

Fant ut at jeg får den ikke før 17:00 ...

Må nok laste ned inatt, ettersom jeg har en bror som ga(y)mer bf2 online hele dagen -.-

 

Har noen link til den "ferskeste" klinten då?

 

EDIT: hadde vært phett om alle vi herfra kunne gått sammen i gruppe XD

Endret av thomasy932
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...