Gå til innhold

Bli med i Tabula Rasa-betaen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter.

Lenke til kommentar

Kan rett og slett ikkje spele! Når eg trykkjer "Play now"-knappen kjem det opp "Checking for updates" og etter ca eit minutt kjem denne meldinga opp:

 

Unable to contact game patch server.

Please check your internet connection or try again later.

If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button.

 

Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError):

Patch server communication error while performing operation:

Getting Current Version

Lenke til kommentar

Av de 500 e-postene med nøkler som er sendt ut, har vi fått 10 i retur. Noen av dem er åpenbart stavet feil ved registrering, mens andre vet vi ikke hva som er galt med.

 

Jeg har gjengitt en sensurert versjon av listen i bunn av dette innlegget, slik at det ikke skal være mulig å opprette nye kontoer som ligner for mye.

 

De som kjenner seg igjen bør sende meg en e-post fra den aktuelle kontoen. Hvis e-postadressen den er sendt fra ligner på den som er registrert, vil jeg sende en nøkkel i retur.

 

Min e-post-adresse er [email protected].

 

silent_sen****@homail.com

kastm***@tslave.com

hmyrl***@hotmaill.com

trond_ro***@homail.com

dryx****@gmail.com

reserve5**@hotmail.ccom

kimd***@bluezone.no

sind**@c2*.no

kimhennning***@hotmail.com

axel_fr***@hotmail.com

Lenke til kommentar

jeg får denne erroren HJELP MEG !

det er etter jeg først fikk en men jeg kunne trykke repir så eg gjorde det etter noen minutter kom denne :cry::cry::cry:

 

 

Unable to contact game patch server.

 

Please check your internet connection or try again later.

 

If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button.

 

 

 

Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError):

 

Patch server communication error while performing operation:

 

Getting Current Version

 

Edit: 1 jeg har ikke noe "play" knapp jeg har bare en lilla

update knapp nede i venstre hjørne :(

2hva er denne tråden til da snakke on hvor gøy det er ?

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

For ordens skyld, foreslår jeg at det opprettes egne tråder for generelle tilbakemeldinger om spillet, og evnt. problemer som oppstår under installeringen/patchingen. Denne tråden begynner allerede å bli ganske uoversiktelig, og de samme tilbakemeldingene har gjentatt seg flere ganger.

 

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
For ordens skyld, foreslår jeg at det opprettes egne tråder for generelle tilbakemeldinger om spillet, og evnt. problemer som oppstår under installeringen/patchingen. Denne tråden begynner allerede å bli ganske uoversiktelig, og de samme tilbakemeldingene har gjentatt seg flere ganger.

 

På forhånd takk :-)

9251597[/snapback]

Done. :)

 

Link

Lenke til kommentar

Etter å ha lastet ned klienten, instalert og alt det der trykket jeg naturlig nok på PlayNC ikonet. Resultatet var noe lading/instalering før en liten melding plutselig poppet opp.

 

ERROR

--------------------------------------------------------

Font 'Verdana' does not support style 'Regular'.

 

Å skvisje Tabula Rasa ikonet gir samme resultatet bare uten patchingen og loadingen, samme gjør PlayNC ikonet når jeg siden trykker. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få satt igang betaen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...