Gå til innhold

Guitar Hero på PC? Guitar Zero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når kommer guitar zero 2 ut?

 

Vanskelig å si. det har blitt programert fra bunnen av en ny nerd. Har masse nye fancy funksjoner som preview av sangene på setlisten, 2 player av forskjellige slag. direkte støtte av kontrollene (så det ikke blir en dagsjobb å få det helt perfekt)...

 

Jeg har selv prøvd betaen, men det mangler en del... vet at de har laget mye ny grafikk, men tror ikke det har blitt implementret enda. Tror han som programmerer er drittlei av hele prosjektet, og overlater oppgaven til noen andre. Får se hvor ivrige de er, men tror ikke det kommer i år...

Lenke til kommentar
fikk strummen til og funke i frets, men ikke i gz.. :p

 

xbox360 kontrollen kan du få til å virke 110%. men det er litt jobb, hehe. du må legge inn xbcd driverene ETTER at du har redigert device-listen, og lagt inn RedOctane Controler eller hva den heter.

 

Deretter må du rekalibrere kontrollen med programvaren XBCD som følger med. Du finner utav det hvis du tar deg litt tid inn på gz forumet. Cluet er å endre funksjonen til strumen fra en axis til en button...må vel fjerne en axis så whammyen ikke ligger inne hele veien. Går også an å få stillt den inn så den faktisk vrenger lyden, men det har jeg aldri giddet å gjøre selv..

 

Vet ikke, men tror man kan få ps2 kontrollen 100% også.

Lenke til kommentar

Kunne du skrevet opp en fremgangsmåte for "installasjon" av gitaren kjøpt for Xbox 360, som viser alle oss andre hva man skal gjøre og i hvilken rekkefølge? Litt sånn strukturert liksom? Som en guide? Kunne også vært utrolig realt gjort av deg hvis du la til link til installasjonsfilene, så alle slipper å lete på det der forumet.

 

Tror mange vil ha bruk for dette. Kanskje jeg skal kjøpe Gitaren til Xbox360 og ikke til PS2 istedet da, siden det ser ut som den er lettere å installere.

Lenke til kommentar
Kunne du skrevet opp en fremgangsmåte for "installasjon" av gitaren kjøpt for Xbox 360, som viser alle oss andre hva man skal gjøre og i hvilken rekkefølge? Litt sånn strukturert liksom? Som en guide? Kunne også vært utrolig realt gjort av deg hvis du la til link til installasjonsfilene, så alle slipper å lete på det der forumet.

 

Tror mange vil ha bruk for dette. Kanskje jeg skal kjøpe Gitaren til Xbox360 og ikke til PS2 istedet da, siden det ser ut som den er lettere å installere.

 

Spillet

XP-Gitarinstillinger

Vista Gitarinstillinger

 

Dersom du registrer deg på forumet, kan du enkelt laste ned alle gh1,gh2,gh3 og ghe80s sangene. det er vert å ta en titt der inne, fordi enkelte sanger ikke er helt 100%, men har blitt fikset i ettertid, ligger også rundt forbi der inne.

 

Vil absolutt anbefale 360 gitaren, du får den 110% hvis du gidder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...