Gå til innhold

Hvilket need for speed spill er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes NFS 5: Porche Unleashed var det beste NFS-spillet. Porche Unleashed har ihvertfall den mest realistiske fysikken, også er det ikke så mye fokus på bling-bling slik som i de siste spillene, men heller kjøring.

9236480[/snapback]

 

 

Sant det. de tidligere NFS spillene handlet om kjøring, de nyere handler om kulturen rundt kjøring.

 

Jeg er likevel spent på Pro street though... :)

Lenke til kommentar
Jeg synes NFS 5: Porche Unleashed var det beste NFS-spillet. Porche Unleashed har ihvertfall den mest realistiske fysikken, også er det ikke så mye fokus på bling-bling slik som i de siste spillene, men heller kjøring.

9236480[/snapback]

 

 

Sant det. de tidligere NFS spillene handlet om kjøring, de nyere handler om kulturen rundt kjøring.

 

9236788[/snapback]

Henger meg med her, Porche ftw :love:

Endret av Audleif
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt most wanted. har spilt begge og vil si at most wanted er mye mer underholdene, og de folkene som skal "hjelpe " deg er en vits i carbon. Er ikke helt sikker på hvem som er best på psp da.

 

Hvis jeg skal velge en av de beste noensinne synes jeg det må bli enten nfs 3 eller 2. Porche var realistisk, men ikke min smak. 3ern hadde politi med spikermatte, og du kunne jakte på venner siden du kunne være politi sjøl. 2ern hadde utrolige baner som var trange og fulle av hopp og steder der bilen kunne falle ut av banen og fly til gokk. Og så hadde den massevis av morsomme juksekoder (se for deg å kjøre en dinosaur-statue)

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Jeg synes NFSU2 var best. Jeg er ikke så veldig glad i bilspill, på grunn av at de blir veldig ensformige. I NFSU2 haldlet det ikke bare om å kjøre løp, men også om å fikse på bilen din, i tillegg til diverse annet. Et ganske varierende bilspill, med andre ord. (jeg har ikke spilt så mange, så jeg har ikke så mye å sammenligne med.)

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt bil spill til psp..... Etter jeg hadde leita ei god stund på internett stod det mellom  CARBON  og MOST WANTED!  er det noen som har peiling på hvilke som er best?

9234690[/snapback]

 

Seriøst. Hvis det står mellom de to er MOST WANTED en KLAR vinner. For det første er det veldig underholdende, særlig politidelen av spillet trekker opp. Og er et slikt spill der du bare kan fyre det opp og ha en heftig biljakt.

 

Carbon derimot. Er politisystemet fraværende. Legger ikke en gang merke til om jeg får noe høyere wanted-level. Ser aldri noe til politiet og de såkalte wingman-en din vinner 70% av løpene du deltar i og derfor vinner også du. Territoriesystemet har potensiale, men til syvende og sist så funker det ikke og blir bare latterlig. Det eneste som var pittelittegranne morsomt med Carbon var de downhill banene. Men de var buggete og ble jævla fort kjedelig.

 

Og du har selvfølgelig "free roam" ja.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Jeg liker best NFS IIII road challenge/high stakes, det var tider det, kunne legge inn egne biler, trimme de med editor-program som du kunne laste ned, brukte mange MANGE timer på det spillet da.. hadde en monster truck som kjørte 2000 km/t framover, umulig å styre den.

 

men mellom most wanted og carbon så er vell most wanted jeg liker best av de 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...